اخبار

سرپرست شبکه بهداشت صحنه: طرح تحول نظام سلامت تمام مشکلات بخش درمان را مد نظر دارد

سرپرست شبکه بهداشت صحنه: طرح تحول نظام سلامت تمام  مشکلات بخش درمان را مد نظر دارد
دکتر پیمان پاکزاد: اجرای طرح تحول سلامت در کشور یکی از ارزشمندترین اقدامات در نحوه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است.

دکتر پیمان پاکزاد در گفت و گو با خبرنگار وبدا اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مردم باید در بحث بهداشت و درمان تنها نگران بیماری خود بوده و دغدغه هزینه و درمان آن را نداشته باشند و این طرح درست در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای قانون انجام شده است.

 وی یادآور شد: طرح نظام جدید سلامت در این شهرستان به منظور دسترسی راحت مردم به خدمات درمانی، ارتقاء کیفیت خدمات، کاهش هزینه های پرداختی بیماران، ایجاد زمینه برای ماندگاری پزشکان و متخصصان در مناطق محروم و دور افتاده، ایجاد طرح های تشویقی برای انجام زایمان های طبیعی، حمایت از بیماران صعب العلاج و ارتقاء کیفیت معاینه در مراکز درمانی اجرا شده است.

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان صحنه ضمن تقدیر از تمام پرسنل زحمتکش مراکز بهداشت مویینه و میانراهان خاطر نشان کرد: ایجاد تحول نظام مند و ساختاری در حوزه سلامت برای اهداف خدمت رسانی به مردم امری مهم و ضروری است و اجرای برنامه تحول سلامت در کشور یکی از ارزشمندترین اقداماتی است که در ساختار ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اتفاق می افتد.

 وی در پایان یاد آور شد: بسته های طرح تحول به گونه ای طراحی شده که فقط به یک بعد خاص از مشکلات بیماران نگاه نمی کند بلکه تمام ابعاد مختلف مشکلات را مورد بررسی قرار می دهد.

۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۱۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید