اخبار

اختصاص 26میلیارد ریال برای فاز دوم هتلینگ بیمارستان های استان

اختصاص 26میلیارد ریال برای فاز دوم هتلینگ بیمارستان های استان
سرپرست دانشگاه: منابع مالی خوبی در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت به دانشگاه تزریق می شود.

در راستای طرح تحول نظام سلامت منابع مناسبی وارد سیستم می شود که باید به بهترین وجه هزینه شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی با اعلام این خبر گفت: مدیران باید نظارت دقیقی بر نحوه هزینه کرد این منابع داشته باشند تا به صورت هدفمند و با برنامه بهترین اثر بوجود آید.

دکتر حسین کریم که سوم آذرماه در جمع مدیران دانشگاه سخن می گفت افزود: اختصاص 26 میلیارد ریال در فاز دوم استاندارد سازی بیمارستان ها برای استان فرصتی است که ممکن است دیگر فراهم نشود و باید بکوشیم تا بیمارستان ها را برای مردم ارتقا دهیم.

وی ضمن تاکید بر این نکته که این طرح  آزمون بزرگی برای وزارت بهداشت و دانشگاه است به مدیران تاکید کرد که در کنار تمام اقدامات باید اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد تا مردم نیز در جریان اقدامات اجرا شده قرار گیرند.

سرپرست دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود به بحث مستندسازی و تغییر کاربری زمین های دانشگاه اشاره کرد و گفت: بسیاری از زمین های دانشگاه یا اوقافی بوده یا بدون سند و یا اینکه سند آن در اختیار دیگری بود که با همت همکاران کمیته مستندسازی ظرف سه ماه تکلیف تمام زمین های دانشگاه مشخص شده و نتایج بسیار مثبتی بدست آمده است.

وی افزود: با همکاری جدی استاندار کرمانشاه و استفاده از ظرفیت های قانونی، زمین های تحت تملک دانشگاه به تجاری و یا مسکونی تبدیل می شود که این فرصت استثنایی می تواند ثروت عظیمی را نصیب دانشگاه می کند.

۳ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید