اخبار

استعداد سومین عامل نخبگیست.

یکی از نخبگان جوان استان کرمانشاه، گفت: توکل و تلاش از عوامل مهم در کسب موفقیت یک فرد محسوب می شود و استعداد را نیز می توان سومین عامل نخبگی دانست.

یکی از نخبگان جوان استان کرمانشاه، گفت: توکل و تلاش از عوامل مهم در کسب موفقیت یک فرد محسوب می شود و استعداد را نیز می توان سومین عامل نخبگی دانست.
 
مهندس محمود امیری مسوول راه اندازی رشته تحصیلی مهندسی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در خصوص عضویت خود در کانون نخبگان، افزود: ابتدا عضو بنیاد ملی نخبگان بودم و از آنجا با کانون نخبگان آشنا شدم و از سال 87 عضو کانون هستم.
  
وی در رابطه با دلایل نخبه شدن خود، گفت: داشتن چندین مقاله ISI، فعالیت در بخش پژوهش، جز استعداد های درخشان بودن در دوران دانشجویی و حضور در کنفرانس های متعدد بین المللی باعث شده که از سوی بنیاد ملی نخبگان به عنوان نخبه شناخته شوم.
  
مهندس امیری افزود: از دانشگاه تورنتو به عنوان visiting scholor برای مدت 4 ماه دعوت شدم و همچنین در مقطع دکترا از دانشگاه ژوزف فوریه کشور فرانسه برای تحصیل همزمان دوره دکترا به مدت 2 سال دعوتنامه داشتم که به خاطر پیش برد و توسعه رشته مهندسی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به آن دانشگاه معتبر نرفته و در حال حاضر دانشجوی دکترای دانشگاه تهران هستم.
  
وی ضمن تشکر از حمایت های استاندار کرمانشاه، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، رییس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و رییس مرکز تحقیقات بیولوژی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راه اندازی این رشته، اظهار داشت: با تاسیس رشته مهندسی پزشکی در کرمانشاه، این استان در کشور به عنوان چهارمین استان پس از استانهای تهران، اصفهان و شیراز دارنده این رشته شناخته می شود و از سال دیگر در مقطع کارشناسی ارشد 4 دانشجو در این رشته خواهیم داشت.
  
این نخبه کرمانشاهی در خصوص فعالیت های کنونی اش، گفت: در حال حاضر در دو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه و دانشگاه صنعتی کرمانشاه به تدریس مشغولم.

مهندس امیری، گفت: تابستان گذشته مقاله ای در مجلهIEEE Transaction on Neural Network 
به چاپ رساندم که یکی از معتبرترین مجلات در این زمینه در دنیا محسوب می شود و هم اکنون نیز مقاله دیگری برای همین مجله بین المللی تحت داوری دارم.

 

۱۸ آذر ۱۳۸۸ ۱۰:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید