اخبار

مدیر امور مالی دانشگاه: شفافیت مالی را به دانشگاه هدیه می کنیم

مدیر امور مالی دانشگاه:  شفافیت مالی را به دانشگاه هدیه می کنیم
گفتگو با مدیر امور مالی دانشگاه را بخوانید.

به مناسبت فرا رسیدن هفته حسابداری گفتگوی کوتاهی داشتیم با مدیر امور مالی دانشگاه در مورد مسایل مربوط به امور مالی که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

لطفا خودتان را معرفی کنید؟با سلام خدمت شما وهمکاران محترم هما دولتخواه هستم مدیرامورمالی دانشگاه

نظرتان درخصوص طرح تحول نظام مالی دانشگاههای علوم پزشکی چیست؟

به نظر اینجانب تغییرمبنای مالی از ضروریات امروز سیستم های مالی است واگر سیستم های مالی همچنان برمبنای قدیم اداره شود قطعاً به نتایج مطلوب نخواهیم رسید درحالیکه درنظام نوین مالی با رعایت کامل استاندارد های حسابداری خواهیم توانست شفافیت مالی را به دانشگاهها هدیه کنیم.

آیا دستاوردهای نظام نوین مالی دردانشگاه کرمانشاه ملموس وقابل رویت می باشد؟

پس از سال های 1390 و 1391 وطی مراحل پایه ای نظام نوین مالی درگام استقرار حسابداری تعهدی هم اکنون شاهد نتایج این فرآیند بزرگ هستیم که بعنوان مثال به راحتی می توان گزارش تمامی واحدهای تابعه را در ستاد رویت کرد و یا اینکه تمامی موجودی انبارهای و ستاد دانشگاه دید و با رعایت اصول حسابداری می توان درآمد وهزینه های هر دوره را در دوره خود محاسبه وبه عملکرد واقعی سیستم رسید.

آیا  با توجه به استقرار نظام نوین مالی آیا پروژه نظام نوین مالی تکمیل شده است ؟

خیر ، پس از استقرار نظام نوین مالی که هم اینک محقق شده است دانشگاه کرمانشاه و کارشناسان ستاد مالی درحال ورود و پایه گذاری مبحث بهای تمام شده می باشند که پس از آن می توان نتایج را درجهت بهینه نمودن واحدهای خدمات رسان به عینه دید که انشاء ا... با سرعت به همین سمت پیش خواهیم رفت.

و صحبت پایانی شما

با تشکر از شما ، جا دارد از تمامی همکارانی که درپایه گذاری واستقرار حسابداری تعهدی کمک کرده اند وهم اینک نیز درحال تلاش جهت پیشبرد اهداف نظام نوین مالی هستند تشکر کنم وآرزوی سلامتی آنها را از خداوند منان داشته باشم . 

۱۱ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید