اخبار

پیام سرپرست دانشگاه بمناسبت روز دانشجو

پیام سرپرست دانشگاه بمناسبت روز دانشجو
حفظ شان وکرامت دانشجویان برای اعتلای کشور ضروری است.

دکتر حسین کریم سرپرست دانشگاه علوم پزشکی به مناسبت فرا رسیدن شانزدهم آذرماه پیامی صادر کرده است که در آن به جایگاه رفیع مقام دانشجو اشاره شده است.

متن این پیام به این شرح است.

بسم اله الرحمن الرحیم.

 شانزده آذرماه روز دانشجواست .روز جوانان پرجنبش وکوشش که درکنارپرداختن به کسب دانش وتجربه اندوزی ، آزمودن، نو شدن ،آفریدن ویافتن مهارتهای ارتباطی با همسالان ونیک زیستن رادرجامعه تمرین می کنند.

 اعتقاد اینجانب برآن است که دانشجویان با همدلی ،بینش گسترده ،جامعه آگاهی ،زمان سنجی ،مدارا و نیز پرهیز از تهدیدات مخربی که سعی می کنند او را از هدف اصلی خود دور سازند و با تلاش برای تهذیب وتزکیه وپرداختن به ورزش  و تربیت بدنی و پژوهش و پرسشگری می توانند از فرصت ممارست برای به دست گرفتن مکان اداره ی آینده ی میهن بهترین بهره را برگیرند تافردا روز با به کردار درآوردن دانش و اندوخته ی امروز خویش به فردای کارآمد و اثربخش بدل گردند.

باتبریک این روز به شما دانشجویان ، به عنوان نقش آفرینان برجسته که درمقاطع حساس در رخدادهای مهم سیاسی ،اجتماعی وعلمی منشا تحول وارتقا شده ایدحفظ شان وکرامت شما را برای اعتلای کشور برجامعه ی دانشگاهی وظیفه دانسته وموفقیت بیش از پیشتان را از خداوندمنان خواستارم.

   دکتر حسین کریم 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 

۱۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید