اخبار

تفاهم نامه ی همکاری شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه با دانشگاه علوم پزشکی امضا شد

تفاهم نامه ی همکاری شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه با دانشگاه علوم پزشکی امضا شد
معاون تحقیقات دانشگاه: امیدواریم نگاه جامعه ی صنعتی استان هر چه بیشتر به سوی علم معطوف شود.

همزمان با دومین روز از نمایشگاه دستاوردهای فنی و پژوهشی در کرمانشاه، تفاهم نامه همکاری دو سالانه ی شرکت شهرک های صنعتی استان با دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه؛ این تفاهم نامه با هدف رشد و ارتقای هر چه بیشتر این دو واحد علمی و صنعتی در بخش های زیر ساختی، آموزشی و تبدیل علم به عمل ما بین مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و معاون تحقیقات و فناوری علمی دانشگاه علوم پزشکی استان منعقد گردید.

شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه در این باره اظهارداشت: انعقاد این تفاهم نامه می تواند با بهره گیری و استفاده از دانش و تجربه ی علمی حوزه های تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی زمینه رشد و بالندگی بیش از پیش صنعت استان را فراهم سازد.

وی تصریح کرد: آموزش اصولی و علمی واحدهای فعال در بخش صنعت استان و از طرفی تجاری سازی تحقیقات علمی این دانشگاه، قطعا می تواند علاوه بر تسریع در رشد زیر ساختی این واحدها زمینه ی پیشرفت و ارتقای نرم افزاری جامعه ی صنعتی کرمانشاه را نیزایجاد کند.

قنبری افزود: عیب یابی علمی نقاط ضعف موجود در بخش صنعت، تامین و تجهیز مواد اولیه کارخانجات در اسرع وقت و با توجه به نیاز استان آشنایی با شیوه علی نوین بازاریابی و بهره جویی از اطلاعات و امکانات روز دنیا و استفاده بومی از آنها در رشد صنعت کرمانشاه از جمله ی مهم ترین اهدافی است که شرکت شهرک های صنعتی با امضای این تفاهم نامه به دنبال آن است.

در ادامه دکتر فرید نجفی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه، ابراز داشت: وجود توانمندی های بالای علمی و تحقیقاتی در حوزه ی صنعت این دانشگاه بطور قطع می تواند زمینه رشد و ارتقای علمی و اصولی کارخانجات فعال در شرکت شهرک های صنعتی استان را فراهم سازد.

وی حوزه کاری این تفاهم نامه در سه محور اصلی آموشی، تحقیقاتی و اجرایی عنوان نمود و افزود: به منظور ارتباط دوسویه بیشتر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با شرکت شهر های صنعتی، دفتر مشترکی در شهرک صنعتی بیستون دایر شده است که بتواند از نزدیک شاهد تغییر و تحولات صورت گرفته باشد.

دکتر نجفی نگاه صنعت محور در بخش های آموزشی و علمی دانشگاه را از دیگر مزیت های همکاری دو جانبه ی صنعت و دانشگاه عنوان کرد و گفت: با توجه به نگاه و رشد بالای حوزه ی علمی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، می طلبد که نگاه امروز جامعه ی صنعتی استان هر چه بیشتر به سوی گام های اساسی علمی برداشته شود و از طرفی با تعامل هر چه بیشتر ما بین آنها، رشته های تخصصی مورد نیاز صنعت در دانشگاه ها ارائه و تدریس شود.

17

۱۷ آذر ۱۳۹۳ ۱۲:۳۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید