اخبار

پاسداشت روز دانشجو در دانشگاه

پاسداشت روز دانشجو  در دانشگاه
در این مراسم مسئولین استانداری ، مسئولین و اساتید دانشگاه ، کارکنان و دانشجویان در فضایی سرشار از نشاط و سرزندگی حضور داشتند.

 مراسم بزرگداشت شهدای 16 آذر و روز دانشجو دیشب با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری - مدیر کل سیاسی - انتخابات استانداری - رئیس دانشگاه - معاون فرهنگی دانشجویی - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری - اساتید دانشگاه - مدیران سیاسی و کارکنان و بیش از 600 نفر از دانشجویان در فضایی سرشار از نشاط و سرزندگی و در عین حال آرام در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد . 

دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ضمن خیر مقدم به حضار و گرامیداشت روز دانشجو ، با تشریح تاریخ 16 آذر بیان کرد: از زمان شهادت دانشجویان در شانزدهم آذر ماه سال 1332 ، همیشه دانشجو و دانشگاه استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم را سرلوحه کار خود قرار داده است وی با بیان اینک در دوران دفاع مقدس نیز بسیاری از فرماندهان و پیش برندگان جنگ دانشجویان بودند اظهار داشت : این روحیه استکبار ستیزی در بین دانشجویان نشت گرفت  بوده و خواهد بود .
دکتر عمران داوری نژاد روانپزشک و از اعضاء هیئت علمی دانشگاه ضمن بیان سخنانی در خصوص سلسله مراتب نیازهای یک انسان از دیدگاه مازلو ، این نیازها را به چند دسته تقسیم بندی نمود که از آن جمله می توان به نیازهای فیزیولوژیک - نیاز به امنیت - نیازهای اجتماعی - خودشکوفایی و نیازهای مذهبی و معنوی اشاره کرد ، و روحیه ظلم ستیزی دانشجویان را یکی از نیازهای اجتماعی عنوان کرد و گفت اگر نیازهای اجتماعی در حد متعادل رشد نماید ، زمینه بسیاری از تحولات مثبت فردی و اجتماعی خواهد بود . 
در این مراسم که به همت شورای فرهنگی دانشگاه برگزار شد  همچنین از خانواده شهید مسعود امیری دانشجوی رشته پزشکی تجلیل به عمل آمد . 
قرائت مقاله - پخش کلیپ - مسابقه حضوری - تقدیر از نفرات برتر علمی و فعالان فرهنگی - از بخش های دیگر این جشن دانشجویی بود که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت .

 

16 آذر -----5

16 آذر -----4

16 آذر -----7 
16 آذر -----6 

16 آذر -----2
16 آذر -----3 

۱۸ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید