اخبار

تیم والیبال خواهران دانشجو دانشگاه ، مقام سوم مسابقات هفته تربیت بدنی را کسب کرد

تیم والیبال خواهران دانشجو دانشگاه ، مقام سوم مسابقات هفته تربیت بدنی را  کسب کرد

تیم والیبال خواهران دانشجو دانشگاه ، مقام سوم این دوره از مسابقات را کسب نمود .

 به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و 16 آذر در سالن ورزشی فجر دانشکده بهداشت برگزار گردید ،در این جلسه که با حضور مدیر فرهنگی ، رئیس اداره تربیت بدنی و جمعی از کارکنان ستادی برگزار گردید . احمد مظاهری رئیس اداره تربیت بدنی ، ضمن تشکر از حمایت های جناب آقای دکتر علی بخشی  معاون محترم فرهنگی دانشجویی از مقوله ورزشی و فعالیت های ورزشی با اشاره به نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانشجویان اظهار داشت : تجربه و آمار نشان می دهد که پیشرفت تحصیلی و تقویت روحیه شادابی و سلامتی با فعالیت بدنی پیوند خورده است . 

نیلوفر حجتی سرپرست این دوره از مسابقات ضمن ارائه گزارش روند اجرای مسابقات تعداد رشته ها و تیم های شرکت کننده افراد برتر رشته های ورزشی را معرفی نمود تا از سوی مدیر فرهنگی و رئیس اداره تربیت بدنی جوایز خود را دریافت نمایند . 
لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات دانشجویان در رشته های طناب زنی ، تیر اندازی و والیبال با هم به رقابت پرداختند که رشته والیبال بصورت چهار جانبه و با حضور تیم های دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشگاه رازی ، دانشگاه علوم پزشکی و تیم شهر برگزار شد که تیم های دانشگاه آزاد ، تیم شهر و دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .


 جشنواره تربیت 2

 

جشنواره تربیت 3

۲۳ آذر ۱۳۹۳ ۱۴:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید