اخبار

دانشگاهیان هتک حرمت به رهبر کبیر انقلاب را به شدت محکوم کردند.

دکتر نوری زاد : جایگاه امام (ره) با پاره کردن عکس خدشه دار نمی شود ، این یک رابطه عاطفی و ژرف است که خدشه ای برآن نیست.

دانشگاهیان هتک حرمت به رهبر کبیر انقلاب را به شدت محکوم کردند.

در مراسمی که به عنوان اعلام انزجار از اهانت به عکس حضرت امام خمینی (ره) صبح روز 26 آذر ماه در محوطه سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی  برگزار گردید شمار زیادی از اعضای هیات علمی کارکنان و دانشجویان این دانشگاه شرکت نمودند.

در این مراسم سرپرست دانشگاه با بیان عشق قلبی و عمیق مردم ایران به آرمان ها و شخص حضرت امام خمینی (ره) انقلاب ما را ادامه راه انبیا دانست و افزود : ایشان یک حقیقت همیشه زنده هستند و با جان مردم گره خورده اند.

دکتر نوری زاد مکتب اسلام را برترین آئین ها دانست و گفت :  آرمان های آزادی خواهی که در اسلام هست در هیچ مکتبی نیست ،

 وی دانشجو را مظهر طراوت و شادابی ، آزاد اندیشی و علم آموزی توصیف کرد و آنان را دنباله رو تفکر مبتنی بر آزاد اندیشی حضرت امام (ره) دانست.

دکتر نوری زاد تاکید کرد : جایگاه امام (ره) با پاره کردن عکس خدشه دار نمی شود . این یک رابطه عاطفی و ژرف است که خدشه ای برآن نیست.

همچنین دکتر الماسی به نمایندگی از اعضای هیات علمی طی سخنانی اظهار داشت : دانشجویان با بصیرت علمی حق و باطل را از هم شناخته و با فکر و درایت در جامعه حضور داشته باشند.

در این مراسم همچنین حاضران که در زیر بارش باران گرد آمده بودند ، شعار هایی را در محکوم کردن این اعمال سردادند و یکی از دانشجویان بیانیه این اجتماع را قرائت نمود

 

۲۶ آذر ۱۳۸۸ ۱۲:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید