اخبار

مرکز قرآن و عترت دانشگاه کارگاه اخلاق حرفه ای مبتنی بر آموزه های اسلامی در نظام اداری را با حضور بیش از 200 نفر از کارکنان برگزار کرد.

مرکز قرآن و عترت دانشگاه  کارگاه اخلاق حرفه ای مبتنی بر آموزه های اسلامی در نظام اداری را با حضور بیش از 200 نفر از کارکنان برگزار کرد.

مرکز قرآن و عترت دانشگاه به منظور توانمند سازی  نیروی انسانی اقدام به برگزاری کارگاهی تحت عنوان اخلاق حرفه ای مبتنی بر آموزه های اسلامی در نظام اداری نمود .

 در این کارگاه یک روزه بهمن الماسی مدیر فرهنگی دانشگاه  گفت: مراکز مختلف دانشگاه می توانند نیازهای آموزشی خود را به معاونت فرهنگی دانشجویی اعلام نمایند تا متناسب با آنها کارگاههای آموزشی برگزار گردد.

 مدرس این کارگاه دکتر مصطفی امامی عضو هیئت علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی بود که با اشاره به تاریخچه تمدن بشری و قرار گرفتن در عصر فراصنعتی و اطلاعات یکی از مشکلات جوامع بشری و سازمان های پیشرفته را کمبود معنویات دانست و گفت یکی از ارکان نظام های اداری و سازمان های دولتی و یا خصوصی رعایت اخلاق فردی ، شغلی و سازمانی است و مباحثی چون مسئولیت پذیری ، صداقت ، وفای به عهد ، رضایت خداوند به رضایت ارباب رجوع را از مصادیق اخلاق شغلی و سازمانی است که باید همه کارکنان در هر پست سازمانی به آن عمل نمایند .

مباحث ارایه شده در این کارگاه که با حضور بیش از 200 نفر از کارکنان مراکز تابع دانشگاه شکل گرفت، بصورت پرسش و پاسخ و کارگاهی انجام شد.


 اخلاق حرفه ای 2

اخلاق حرفه ای 6 
اخلاق حرفه ای 5 
اخلاق حرفه ای 4 
اخلاق حرفه ای 3

۲۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۳۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید