اخبار

دکتر کریم از عملکرد کارگروه سلامت شهرستان ثلاث باباجانی تقدیر کرد

دکتر کریم از عملکرد کارگروه سلامت شهرستان ثلاث باباجانی تقدیر کرد

تقویت مناطق مرزی از نظر سلامت نیازمند همکاری جدی استانداری کرمانشاه و فرمانداران شهرستان های استان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست شورای برنامه ریزی هیأت رئیسه در شهرستان ثلاث باباجانی با ذکر این موضوع کنترل مرزها را موجب کنترل بسیاری از بیماری ها و  فشارها  بر سیستم بهداشتی دانست.

دکتر حسین کریم تلاش جدی دانشگاه برای رفع موانع ، سرعت در احداث بیمارستان 32 تختخوابی و احداث ساختمان ستاد شبکه بهداشت شهرستان و سایر نیازمندی ها را اعلام نموده و گفت: شش خانه بهداشت شهرستان که از نظر ساختمان دچار مشکل است سریعاً تعیین تکلیف می گردد.

وی آنگاه به رفع کمبود نیرو در شبکه  اشاره کرد و گفت: شهرستان های مرزی در اولویت ها ی استخدام بعدی دانشگاه قرار دارند و بسیاری از کمبودها به زودی مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به گسترش خدمات فوریت های پزشکی  گفت: با توجه به آمادگی بیمارستان جوانرود برای پذیرش بیماران این شهرستان ،بیمار نباید رنج این مسیر را متحمل گرددمگر در موارد خاص .

دکتر کریم بر نگهداشت پزشکان در شهرستان تصریح کرد و گفت: باید امکانات لازم برای اسکان و نیز رفاه پزشکان برای اقامت در شهرستان فراهم گردد.

وی برنامه موفق کنترل هاری در شهرستان را به عنوان الگویی برای شهرستان های دیگر توصیف کرد و گفت: کارگروه سلامت شهرستان بسیار موفق عمل کرده و من از شخص فرماندار و اعضاء شبکه شهرستان تقدیر و تشکر می نمایم.

۲۵ آذر ۱۳۹۳ ۱۳:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید