اخبار

نشست پرسش و پاسخ معاون پرستاری وزیر با پرستاران در کرمانشاه برگزار شد

نشست پرسش و پاسخ معاون پرستاری وزیر با پرستاران در کرمانشاه برگزار شد

نشست پرسش و پاسخ معاون پرستاری وزیر بهداشت با پرستاران در کرمانشاه برگزار شد.

در این جلسه  که با حضور معاون پرستاری وزیر بهداشت، محمد رزم نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و جمعی از پرستاران شاغل در استان برگزار شد، وکیل کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه پرستاران در تفکر دینی خواستار توجه جدی تر به مسایل پرستاران شد و آمادگی فراکسیون پرستاران مجلس برای پیگیری حقوق آنها را اعلام کرد.

محمد رزم گفت که از هر طرح و لایحه ای که به بهبود مشکلات پرستاران کمک کند دفاع می کنیم.

معاون پرستاری وزیر بهداشت نیز در ادامه به ایراد سخن پرداخت و فعالیت های صورت گرفته از سال 1371 تاکنون را برای ارتقای وضعیت پرستاران برشمرد.

وی با تقسیم 22 سال گذشته به 3 دوره متفاوت خواستار توجه جدی پرستاران به مقتضیات هر کدام از این دوران ها شد.

وی دوران کنونی را دورانی دانست که در آن جامعه پرستاری توانسته است تا حد زیادی از شرایط قبلی خود خارج شود و به موقعیت های جدیدی دست یابد.

محمد میرزابیگی با بیان پیگیری ها و حمایت های وزیر بهداشت از احقاق حقوق پرستاران مهمترین مشکل کنونی پرستاران را کمبود پرسنل دانست و از تلاش مجموعه وزارتخانه برای رفع این مشکل سخن گفت.

وی با اشاره به اجرایی شدن کتاب ارزش گذاری در دانشگاه های علوم پزشکی به 250 خدمت پرستاری اشاره کرد که در ورژن جدید کتاب ارزش گذاری وارد شده و تاثیر زیادی در احقاق حقوق پرستارانت خواهد داشت اشاره کرد.

معاون پرستاری وزیر بهداشت تشکیل معاونت پرستاری در وزارتخانه را یکی از دستاوردهای ارزنده پرستاران کشور خواند و خواهان تعامل سازنده اعضای سازمان نظام پرستاری با نهادهای ذیربط برای بهبود هرچه بیشتر وضعیت پرستاران گردید.

در ادامه پرستاران حاضر مسایل خود و ابهامات موجود در خصوص جایگاه ، حقوق و وظایف پرستاری را عنوان کردند و معاون وزیر نیز توضیحاتی در این خصوص ارایه کرد.

 

 

 

 

 

۲۶ آذر ۱۳۹۳ ۱۵:۱۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید