اخبار

اختصاص 1 میلیارد و 350 میلیون تومان برای توسعه بیمارستان امام علی (ع)

اختصاص 1 میلیارد و 350 میلیون تومان برای توسعه بیمارستان امام علی (ع)
بیمارستان امام علی (ع) گام در راه نظم و توسعه گذاشته و تبدیل به یک الگوی مطلوب می شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه صبح روز چهارشنبه سوم دیماه ضمن حضور در مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی امام علی (ع) در نشستی چهار ساعته به  تبادل نظر  پیرامون مشکلات، چالش ها و ارائه راهکارهای مناسب برای پیشرفت این مرکز پرداخت.

 در این نشست که دکتر شکیبا معاونت توسعه مدیریت و منابع ، دکتر شتابی معاونت درمان و گروه برنامه ریزی و نظارت حضور داشتند رییس و مدیر مرکز گزارشی از فعالیت های مرکز را ارایه کردند و کاستی ها و نیازمندی های آن را برشمردند.

 دکتر کریم نیز ضمن تقدیر از هیأت مدیره و کارکنان مرکز در راستای تغییر و تحول مدبرانه گفت: بیمارستان امام علی (ع) یکی از بهترین مراکز ماست که با همکاری گروه قلب ، گروه مدیریت و کارکنان می تواند به سمت و سوی توسعه و شکوفایی بیشتر حرکت کند.

وی با اشاره به مشکلاتی همچون کمبود تخت بستری ، کمبود  تخت مراقبت های ویژه و اتاق های عمل درخصوص تجهیز کلینیک ، تسریع در احداث کلینیک ویژه جنب ستاد جهت اختصاص به مراکز امام علی (ع) و آیت ا... طالقانی ،  ویژه اطاق عمل ، تهیه پروتکل جذب بماران عراقی ، جلسه مشارکت عمومی مردمی و نهادها ، تقویت زیرساخت ها ، استمرار نظم ، ساماندهی پرداخت ها ، ایجاد همراه سرا و اصلاح وضعیت آشپزخانه ، پارکینگ ، نگهبانی و داروخانه و  پیگیری جدی خطاهای پزشک تاکید کرد.

ریاست دانشگاه همچنین از مرکز تحقیقات درحال احداث ،مجموعه کتابخانه و امور آموزش و بخش های توسعه ای بیمارستان بازدید نمود و مقرر کرد مبلغ 13 میلیارد و 500 میلیون ریال براساس برنامه مشخص و به مرور زمان به این مرکز اختصاص داده شود.

3
3
3
3
3
3
3

۳ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید