اخبار

بیماران قلبی همچنان در صدر ماموریت‌های اورژانس کرمانشاه

بیماران قلبی همچنان در صدر ماموریت‌های اورژانس کرمانشاه

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از انجام 24 هزار و 622 ماموریت اورژانسی در 9 ماهه امسال خبر داد.

دکتر صائب مدرسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، اظهار کرد: این تعداد ماموریت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با انجام 24 هزار و 693 ماموریت تغییر چندانی نداشته است.

مدرسی با اشاره به رشد 4.5 درصدی ماموریت‌های غیر تصادفی استان در سال جاری، اظهار کرد: طی 9 ماهه امسال 17 هزار و 434 ماموریت غیرتصادفی در استان صورت گرفته که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با انجام 16 هزار و 976 ماموریت، رشد 4.5 درصدی داشته است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه بیماری‌های قلبی و عروقی را با 1714 ماموریت در صدر ماموریت‌های اورژانس استان در 9 ماهه سال جاری عنوان کرد و افزود: این تعداد نزدیک به هشت درصد ماموریت‌های اورژانس را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: بیماری‌های تنفسی، مسمومیت، سقوط از ارتفاع و سوختگی نیز در رتبه‌های بعدی ماموریت‌های اورژانس استان در 9 ماهه امسال قرار دارند.

مدرسی از کاهش 5.2 درصدی ماموریت‌های تصادفی اورژانس استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه ماموریت‌های تصادفی استان با 7690 ماموریت در 9 ماهه سال گذشته به 7188 ماموریت در سال جاری رسیده که کاهش 5.2 درصدی را نشان می‌دهد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به وجود 43 پایگاه شهری و جاده‌ای در سطح استان اظهار کرد: در حال حاضر حدود 70 آمبولانس در این پایگاه‌ها مستقر هستند.

وی تصریح کرد: پایگاه اورژانس هوایی نیز در استان مستقر است که از ابتدای صبح تا یک ساعت قبل از غروب خورشید ماموریت‌های اورژانسی را در مناطق صعب‌العبور استان بر عهده دارد.

 

 

۲۰ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید