اخبار

دکتر دانشگر : 41 نوع جراحی تخصصی وفوق تخصصی چشم درکرمانشاه انجام می شود

دکتر دانشگر : 41 نوع جراحی تخصصی وفوق تخصصی چشم درکرمانشاه انجام می شود

درصدبالایی از انواع جراحی های تخصصی وفوق تخصصی چشم درکرمانشاه انجام می شود.

مدیر گروه چشم دانشکده پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت :درطول سال گذشته در مرکزآموزشی درمانی امام خمینی (ره) حدود پنج هزار مورد عمل جراحی برای بیماران انجام شده است که در این میان بیشترین آماربا تعدادبیش از 3600موردمربوط به فیکوولنز بوده وکمترین موارد باانجام دوعمل جراحی در زمینه اربیتوتومی ودرآوردن جسم خارجی از ملتحمه چشم بوده است .

دکتر فریددانشگر که در نشست شورای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سخن می گفت در خصوص تنوع عمل های جراحی چشم در کرمانشاهگفت :تعداد 41 نوع از اعمال جراحی چشم در سال گذشته در این بیمارستان انجام گرفته است و خوشبختانه جز موارد اندکی که مربوط به اعمال جراحی بسیار ویژه است بیماران استان نیازی به خروج از استان ندارند.

دکتردانشگر با اشاره به پذیرش بیماران استان های همجوار ونیز بیماران مراجعه کننده ازکشور عراق گفت :درمانگاه چشم در شش روز هفته ودرمانگاه های قرنیه ،رتین ،استرابیسم ونیز لیزیک واپتومتری هرکدام یک روز در هفته فعال بوده وبیماران را پذیرش می کنند.

این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد مراجعان به این درمانگاه ها راحدود چهار هزار نفر در ماه عنوان کرد وبیشترین مراجعان را باتعداد ماهانه حدود 2200 نفر در درمانگاه چشم دانست .

دکتر دانشگر با ذکر این نکته که امکانات وتجهیزات چشم در استان مطلوب ومناسب است گفت : درگروه آموزشی چشم 5 عضو هیات علمی حضور داشته و هفت نفر همکار دیگر نیز در این زمینه فعالیت می نمایند.

 

۲۴ دی ۱۳۹۳ ۱۴:۵۰

نظرات بینندگان

نانا
۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
8
37

سلام اگه درصد بالایی تو خود کرمانشاه جراحی میشن پس چرا منو فرستادن تهران من یکهفته دیگه عمل لازک دارم خیلی سخته برم تهران دلیل عمل من تو تهران چیه؟


------------------------------


دوست عزیز توضیح بیشتری بدین یا با شماره 38353550 تماس بگیرین


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید