اخبار

ریاست دانشگاه:دانشجویان برای اصلاح امور وارد میدان شوند +گزارش تصویری

ریاست دانشگاه:دانشجویان برای اصلاح امور وارد میدان شوند +گزارش تصویری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست شورای دانشگاه که صبح  چهارشنبه بیست و چهارم دی ماه  برگزار شد پس از ارائه گزارش دو تن از دانشجویان در خصوص راه اندازی یک انجمن دانشجویی علمی با تاکید بر این نکته گفت: دانشجو نباید هر آنچه را که به او میگوییم بپذیرد بلکه باید یاد بگیرد که بر روی سخنان ما تأمل و تفکر کند، تفکر انتقادی داشته باشد و بتواند دیدگاه های خود را مطرح نماید.

دکتر حسین کریم فرهنگ کار دانشجویی را مهم ارزیابی کرد و افزود: مدیریت دانشگاه از ایده های نو دانشجویان استقبال می کند و  از آنها می خواهد تا نواقص موجود در سیستم را از دیدگاه خود شناخته ، بررسی و به  مسئولان منتقل کند.

وی تیم سازی و کسب مهارتهای روش تحقیق ، مهارت های ارتباطی و فن بیان و سخنرانی را از جمله مؤلفه های لازم برای دانشجویان بر شمرد و گفت: از دانشجویان می خواهم  مهارت های مدیریت جلسه ، مدیریت زمان ، مدیریت بحران و روش تدریس را تمرین کنند و با احساس مسئولیت برای انجام  دقیق امور و یافتن روش های صحیح انجام کار و برنامه های آموزشی تلاش نمایند.

دکتر کریم با اعلام اعتماد خود به دانشجویان،  موفقیت هر کدام از آنها را موفقیت خانواده دانشگاه دانست و حمایت خود را برای تقویت انجمن ها و تشکل های دانشجویی اعلام کرد.

24

24

24

24

24

 

 

۲۴ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید