اخبار

آغاز انتقال فعالیت کلینیک ویژه مهدیه به بیمارستانهای دانشگاهی+ گزارش تصویری نشست هیات رییسه

آغاز انتقال فعالیت کلینیک ویژه مهدیه به بیمارستانهای دانشگاهی+ گزارش تصویری نشست هیات رییسه

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در راستای ساماندهی کلینیک های ویژه دانشگاه اقدام جدی خود را تمرکز زدایی و انتقال پزشکان کلینیک مهدیه به مراکز آموزشی درمانی آغاز نمود.

در نشست هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی که صبح روز شنبه بیست و هفتم دیماه برگزار گردید پس از ارائه گزارش مدیر کلینیک های ویژه دانشگاه برنامه ریزی لازم جهت تعطیل کردن کلینیک مهدیه صورت گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این نشست با اشاره به مشکلات بیماران در مراجعه به کلینیک ویژه مهدیه ادامه این روند را شایسته و در شأن مردم کرمانشاه ندانست و گفت:تمرکز تعداد زیادی متخصص و فوق تخصص عضو هیات علمی در ساختمانی که استانداردهای لازم را دارا نمی باشد و در یک نقطه پرتردد و پرترافیک شهر است مشکلاتی را برای مراجعان و همراهان آنان به وجود آورده است که خدمتگزاران سلامت را بر آن داشت تا برای ساماندهی کلینیک ها تصمیمات لازم را اتخاذ فرمایند.

دکتر حسین کریم گفت: مجموعه دانشگاه برای مردم حرمت قائل است و به دنبال  آن است که مددجویان در شرایط مطلوب ، با آرامش و تعیین وقت قبلی از طریق ساماندهی اینترنتی به مطب ها مراجعه کنند و پزشک وقت لازم را برای ویزیت و تشخیص بیماری او قرار دهد.

دکتر کریم افزود: برای جلوگیری از سردرگمی مردم و استفاده از خدمات متعدد از جمله خدمات پاراکلینیکی موجود در بیمارستان ها به مرور پزشکان مقیم در کلینیک مهدیه براساس نوع تخصص خود به جنب بیمارستان مربوطه منتقل می گردند.

27
27
27
27
27

۲۷ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید