اخبار

امام جمعه روانسر : طرح تحول نظام سلامت موجب رضایتمندی بسیار زیاد مردم شده است

امام جمعه روانسر : طرح تحول نظام سلامت موجب رضایتمندی بسیار زیاد مردم شده است
نشست تودیع و معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر صبح روز شنبه 27 دیماه در سالن اجتماعات این شبکه برگزار گردید.

در آغاز این نشست حاج ماموستا ملا عبدالله غفوری امام جمعه روانسر با تفسیر آیاتی از قرآن کریم مسوولان را به تزکیه نفس دعوت نمود و گفت : آلوده کرده فطرت پاک انسان اگر با گناه آلوده شود خسران بهبار می آورد.

وی ضمن تقدیر از خدمات دکتر ژیلا منوچهری در مدت تصدی مسوولیت این شبکه برای دکتر فریدون نوری در این مسوولیت آرزوی توفیق نمود و با برشمردن آیات و احادیثی پیرامون سلامت ازتلاشهای دولت در راستای طرح تحول نظام سلامت تقدیر کرد و گفت : تحولات اخیر در راستای این طرح ، انقلاب بزرگی رابه وجود آورده و وزارت بهداشت با انجام برنامه هایی مرتبط باآن براساس آنچه از مردم می شنویم رضایت بسیاری را به وجود آوده است که جای تقدیر بسیار دارد.

فرماندار روانسر نیز در این نشست کاهش هزینه های درمانی را ازجمله مسایلی دانست که توانسته است منشا خدمت بسیار در عرصه سلامت شود.

وی ضمن تقدیر از خدمات دولت در بخش سلامت آن را از اولویتهای اصلی جامعه دانست و از کارگزاران سلامت خواست تا با سعه صدر ، احترام و خوشرویی به بیماران بهترین خدمات را ارایه نماید.

 

 

 

 

۲۷ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید