اخبار

تقدیر ریاست دانشگاه از فرماندار صحنه

تقدیر ریاست دانشگاه از فرماندار صحنه

 رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از دکتر شهریار عباس آبادی فرماندار صحنه به دلیل اهتمام ویژه به سلامت ، بهداشت ودرمان تقدیر نمود.

دکتر حسین کریم در این تقدیرنامه آورده است:                 

مشارکت آگاهانه شهروندان و مسئولان  به ویژه سیاستگزاران لازمه توسعه عناصر زیر ساختی و اساسی پیشرفت و اعتلای جامعه است و در این میان اهمیت تلاش توأم با احساس مسئولیت برای ارتقای سلامت به عنوان پیش نیاز اصلی حفظ کارآمدی انسان ، این محور توسعه پایدار بر کسی پوشیده نیست. کوشش دلسوزانه  و عزم پیش برنده شما برای همراهی  با خدمتگزاران سلامت مردم و همکاری در  اجرای برنامه های تحولی در راستای پایداری سلامت و توسعه پایه های بنای صحت شهروندان شایسته سپاسگزاری است. اینجانب بدینوسیله از دیدگاه های مبتنی بر دانش ژرف ، بینش  خداپسندانه  و نیز عملکرد مسئولانه شما صمیمانه تقدیر و تشکر نموده ،امیدوارم  گام های محکم تان در راستای سلامت مردم ، موجب خرسندی معبود، رضایت مخلوق و شادکامی و عافیت شما و خانواده محترم تان گردد.

گفتنی است پیش تر 85 نفر از پرسنل شبکه بهداشت ودرمان شهرستان صحنه طی امضاء نامه ای از ریاست دانشگاه خواسته بودند تا از وی تجلیل به عمل آورد تا موجبات دلگرمی خادمین و ترغیب دیگران گردد.

۲۸ دی ۱۳۹۳ ۱۲:۵۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید