اخبار

ریاست دانشگاه: لیبل سلامت باید هرچه زودتر بر صنایع غذایی استان نقش ببندد

ریاست دانشگاه: لیبل سلامت باید هرچه زودتر بر صنایع غذایی استان نقش ببندد

جلسه بررسی برنامه ها و عملکرد معاونت غذا و دارو با حضور ریاست دانشگاه در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.

ریاست دانشگاه در این جلسه که 30 دیماه برگزار شد ضمن استماع گزارش عملکرد و برنامه های این معاونت با بیان اهمیت برنامه ریزی و داشتن چشم اندازهایی روشن و تقسیم کار دقیق، مجموعه معاونت دارو و غذا را دارای نیروهایی پرتوان و با فکر دانست و از آنان خواست با انجام تحقیقات نسبت به هرچه پربارتر کردن برنامه های خود بکوشند. 

دکتر حسین کریم گفت حتما در انجام پروژه های جدید باید نمونه های انجام گرفته هم در داخل کشور و هم نمونه های خارجی ارزیابی شوند و نقاط ضعف و قوت آنان تحلیل شود و پس از آن نسبت به بومی سازی و انجام این طرح ها در منطقه غرب کشور اقدام شود تا به میزان قابل قبولی از استاندارهای بهداشتی و درمانی برسیم.

ریاست دانشگاه ارتباط معاونت غذا و دارو با بخش صنعت را یکی از نقاط قوت این معاونت دانست و  خواستار تحکیم هرچه بیشتر این ارتباطات شد.

وی با تشریح اهمیت لیبل سلامت گفت: این لیبل در استان باید هرچه زودتر بر روی کالاهای غذایی نقش بندد تا مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

دکتر کریم قطب بودن کرمانشاه در منطقه غرب کشور را و نیز همکاری خوب و موثر مجموعه استانداری کرمانشاه در بحث سلامت را از نقاط قوت کنونی دانشگاه دانست و گفت با توجه به این نقاط قوت باید تا سرحد امکان از فرصت های موجود بهره گیریم تا ارمغان سلامت را به نحو بهتری به مردم عرضه کنیم.

وی ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در بخش تجویز منطقی دارو خواستار گسترش این بحث به حوزه بیمارستانی و همکاری با سازمان نظام پزشکی برای ترویج هرچه بهتر این مسئله شد.

دکتر کریم همچنین نسخه نویسی الکترونیکی را یکی از مسایل مهمی که باید بصورت جدی پیگیری شود عنوان کرد و گفت که باید کل دانشگاه بسمت الکترونیکی شدن پیش رود بگونه ای که مثلا  تمام تجهیزات پزشکی در استان دارای شناسنامه الکترونیکی شود تا مدیران بتوانند ارزیابی درستی از وضعیت موجود داشته باشند.

  

 

۳۰ دی ۱۳۹۳ ۱۴:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید