اخبار

طی نه ماهه اول سال 162 هزار بیمار در بیمارستان های شهر کرمانشاه بستری شده اند

طی نه ماهه اول سال 162 هزار بیمار در بیمارستان های شهر کرمانشاه بستری شده اند

طی نه ماهه اول سال 1393 تعداد 162 هزار بیمار در بیمارستان های شهر کرمانشاه بستری شده اند و بیش از یک میلیون و88 هزار بیمار به صورت سرپایی به این بیمارستان ها مراجعه نموده اند ودر مجموع یک میلیون ودویست وپنجاه هزار نفر ظرف این مدت از بیمارستان های کرمانشاه خدمات تشخیصی درمانی دریافت کرده اند.

 مدیر برنامه ریزی درمان و اعتبارسنجی بیمارستان ها با اعلام این آمارگفت  :حداقل ضریب همراه بیمار در استان 5/1 نفر ومیانگین ملاقات هر بیمار 5 تا 11 نفر ومتوسط اقامت آنها در بیمارستان های کرمانشاه 4 روز است.

محمود کاظمی گفت :با توجه به این آمار تمام شهروندان کرمانشاه به یکی از صورت های بیمار ، همراه و یا ملاقات کننده وارد بیمارستان های کرمانشاه شده اند.

وی با اشاره به اینکه برای شهر کرمانشاه پیش بینی 3914 تخت می شود گفت : تعداد2140 تخت فعلا در استان فعال است وتلاش می کنیم تا کمبودها رادر این زمینه جبران کنیم .

کاظمی با اشاره به اینکه قدیمی ترین بیمارستان 64 سال قدمت وجدیدترین بیمارستان 3 سال است که آغاز به کار نموده است از میانگین طول عمر 30 سال برای بیمارستان های کرمانشاه خبر داد وگفت :همین امر لزوم آغاز به کار سریع تر بیمارستان 540 تختخوابی را بیش از پیش نمایان می سازد.

۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۵:۰۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید