اخبار

راهپیمایی دانشگاهیان در کنار سایر اقشار برای محکومیت هتک حرمت به عاشورا

فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر منافق در فضای کرمانشاه طنین انداز شد
فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر منافق در فضای کرمانشاه طنین انداز شد
کرمانشاه - مردم متدین و ولایت مدار استان کرمانشاه روز سه شنبه در راهپیمایی اعتراض آمیز خود نسبت به هتک حرمت عده ای آشوبگر در عاشورای حسینی به مقدسات دینی فریاد مرگ بر امریکا و مرگ بر منافق سر دادند.
به گزارش خبرنگاران ایرنا، ‌مراسم راهپیمایی مردم استان کرمانشاه در کلیه شهرهای این استان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان انجام شده و شرکت کنندگان خواستار برخورد شدید دستگاه قضایی با ساختار شکنان در روز عاشورای حسینی شدند.
مردم کرمانشاه نیز راهپیمایی خود را از چهار راه مدرس به طرف مسجد جامع با سر دادن شعارهای "مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، هیهات من الذله، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است، منافق حیا کن ایران را رها کن و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست،"، آغاز کردند.
راهپیمایی کنندگان که پرچم ایران و نمادهای سرخ حسینی را با خود حمل می کنند، انزجار خود را از هتاکان به حریم امام حسین (ع)‌ در روز عاشورا اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع با مسببین این بی حرمتی شدند.
راهپیمایی کنندگان قرار است در مقابل مسجد جامع کرمانشاه تجمع کرده و با انتشار بیانیه ای حمایت خود را از حریم ولایت فقیه و وفاداری به آرمانهای انقلاب اسلامی اعلام کنند.
۸ دی ۱۳۸۸ ۱۳:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید