اخبار

ریاست دانشگاه: در دهه فجر پروژه های خوبی در بخش بهداشت و درمان با اعتباری حدود 13 میلیارد و پانصد میلیون تومان در استان به بهره برداری می رسند

ریاست دانشگاه: در دهه فجر پروژه های خوبی در بخش بهداشت و درمان با اعتباری حدود 13 میلیارد و پانصد میلیون تومان در استان به بهره برداری می رسند

در دهه فجر امسال پروژه های بسیاری در بخش بهداشت درمان و آموزش پزشکی در استان به بهره برداری می رسند.

ریاست دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه با اعلام خبر افتتاح این پروژه ها  در ایام الله دهه فجر اعتبار مصرف شده برای آنها را نزدیک به 13میلیارد و پانصد میلیون تومان دانست و زمان شروع افتتاح این پروژه ها را از 13بهمن ماه اعلام کرد.

دکتر حسین کریم گفت:افتتاح این پروژه ها  از دومین روز دهه فجر مصادف با 13بهمن ماه باشروع بکار بخش رادیولوژی دیجیتال شهرستان اسلام آبادغرب با اعتبار 400 میلیون تومان آغاز می شود.

در روز چهاردهم بهمن بخش روانپزشکی کودک و نوجوان و بخش آندوسکوپی بهمراه انبار دارویی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با بودجه 390میلیون تومان افتتاح می شود . 

در شهرستان دالاهو نیز در همین روز اورژانس مرکز بهداشتی درمانی گهواره بهمراه مرکز دندانپزشکی کرند با اعتبار 75 میلیون تومان افتتاح می شود.

در روز 15 بهمن در شهرستان جوانرود یک پایگاه فوریت های پزشکی و نیز مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی با اعتبار جمعاً 480 میلیون تومان افتتاح می شود.

در شهرستان قصرشیرین  پد بالگرد  و بخش CCU با اعتبار159 میلیون تومان در روز 16 بهمن افتتاح خواهد شد.

 همچنین در این روز  مرکز تحقیقات قلب و عروق و بخش   3ICU، 3CCU و نیز بخش جراحی مردان بیمارستان امام علی (ع) با اعتباری بالغ بر 570میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

در روز هجده بهمن ماه در شهرستان صحنه آزمایشگاه و بخش پاتولوژی بیمارستان صحنه و نیز  ساختمان فیلد دندانپزشکی با اعتباری بالغ بر 255میلیون تومان به بهره برداری می رسند.

 بیمارستان امام خمینی (ره) نیز در روز 19 بهمن ماه شاهد افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان و نیز  بخش دیالیز با اعتبار 10میلیارد تومان خواهد بود.

بخش سی تی اسکن بیمارستان آیت ا...  طالقانی با مبلغ 2 میلیارد و سیصد میلیون تومان در روز 20 بهمن ماه افتتاح می شود.

بیمارستان فارابی نیز در روز 21 بهمن ماه  با اعتبار 650 میلیون تومان  دارای سیستمتأسیسات رختشویخانه و بخش 2 روانپزشکی زنان خواهد شد.

  همچنین  در این روز سالن همایش و نیز سالن کنفرانس دانشکده بهداشت بهمراه سایت امور آموزشی این دانشکده با 170میلیون تومان اعتبار به بهره برداری خواهد رسد.

 

 

۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۱۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید