اخبار

بخش پاتولوژی بیمارستان شهدای سرپل ذهاب راه اندازی شد

بخش پاتولوژی بیمارستان شهدای سرپل ذهاب راه اندازی شد

مدیر بیمارستان شهدای سرپل ذهاب از راه اندازی بخش پاتولوژی این مرکز درمانی با بیش از 600 میلیون ریال اعتبار خبر داد.

مسعود چله ای' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون 18 پزشک متخصص در این مرکز درمانی به بیماران خدمات ارایه می دهند

این پزشکان در بخش های عمومی، جراحی زنان، قلب، داخلی، اطفال، بیماری های عفونی، بیهوشی، رادیولوژی و پاتولوژی به بیماران و مراجعان خدمات ارایه می دهند.

وی اظهار داشت: با توجه به افزایش روزافزون مراجعه کنندگان، لزوم بستری شدن بیماران و نبود تخت فعال در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب، نیاز این مرکز را به ساماندهی و تامین فضای فیزیکی درمانگاه را بیش از پیش کرده است.

مدیر بیمارستان شهدای سرپل ذهاب اظهار کرد: افزایش خدمات پزشکی و پاراکلینیکی از قبیل اکوکاردیوگرافی، اسپیرومتری، پاتولوژی و تست ورزش نیز دلیل افزایش تعداد بیماران و مراجعه کنندگان شهرستان های همجوار به این مرکز درمانی شده است.

چله ای گفت: درصد اشغال تخت های بیمارستان در فروردین ماه سالجاری از 5/7 درصد به 77 درصد در آبانماه افزایش یافت بطوری که روزانه شاهد مراجعه سرپایی 400 نفر به کلینیک بیمارستان هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین روزانه 300 نفر از شهروندان به بخش اورژانس و 300 مورد مراجعه برای دریافت خدمات پاراکلینک به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب مراجعه می کنند.

وی گفـت: با بررسی های صورت گرفته به طور میانگین در هر ماه 25 هزار نفر به بخش های سرپایی و خدمات پاراکلینیک بیمارستان شهدای سرپل ذهاب مراجعه می کنند.

سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزار نفر جمعیت دارد، این شهرستان دارای یک بیمارستان 92 تختوابی، دو مرکز بهداشتی و درمانی شهری و پنج مرکز بهداشتی درمانی روستایی، 42 خانه بهداشت روستایی و یک پایگاه شهری، روستایی است.

۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۵:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید