اخبار

گرامیداشت دهه مبارک فجر تکریم تمام ارزش های انقلاب اسلامی است

گرامیداشت دهه مبارک فجر تکریم تمام ارزش های انقلاب اسلامی است

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی ، دکتر رضا علی بخشی در حاشیه جلسه هیئت رئیسه دانشگاه اظهار داشت یقینا گرامیداشت دهه مبارک فجر تکریم تمام ارزش های انقلاب اسلامی است که لازم است مورد توجه تمام مسئولین قرار گیرد .

دکتر رضا علی بخشی گفت: انقلاب اسلامی هویت دینی و ملی مردم که سالها نادیده گرفته می شد را باز گرداند و حتی امروز در سراسر دنیا ملت هایی که خواهان رهایی از بند و گرفتاری هستند از انقلاب اسلامی به عنوان کاملترین و بی نقص ترین نهضت معاصر الگو برداری می کند .

دبیر شورای فرهنگی دانشگاه گفت : بر همین اساس در سالجاری و در پی جلساتی که با هدف هماهنگی واحدها و تشکل های دانشجویی عضو شورای فرهنگی برگزار شد ، طبق روال سنوات گذشته مقرر گردید کلیه مراکز تابعه دانشگاه با آذین بندی و نصب پرچم در مراکز تابعه دانشگاه زمینه هر چه با شکوه تر برگزار شدن جشن پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم نمایند . شورای فرهنگی دانشگاه نیز با برگزاری جشن بزرگ انقلاب اسلامی ، مسابقات ورزشی ، ایستگاه های صلواتی و مسابقات کتابخوانی و فرهنگی تلاش می کند سهمی در ایجاد شور و نشاط را در کارکنان و دانشجویان دانشگاه و مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی داشته باشند تا شور و حال انقلاب به درستی در اذهان تداعی گردد .

۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید