اخبار

مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشکده پیراپزشکی برگزار شد+ گزارش تصویری

مراسم تکریم و معارفه ریاست دانشکده پیراپزشکی برگزار شد+ گزارش تصویری
دکتر فاطمه رضوان مدنی مسئولیت دانشکده پیراپزشکی را برعهده گرفت.

مراسم تکریم از خدمات دکتر فاطمه دارابی و معارفه دکتر فاطمه رضوان مدنی بعنوان ریاست دانشکده پیراپزشکی امروز 13بهمن ماه در سالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال چشمگیر اعضای هیئت علمی ، کارکنان و مدیران دانشگاهی برگزار شد  معاون آموزشی دانشگاه ضمن تقدیر از خدمات دکتر دارابی وی را مدیری توانمند و اخلاق مدار دانست که ضمن تلاش برای توسعه دانشکده در زمینه احکام اسلام نیز خدمات درخشانی داشته است.

دکتر سیاوش وزیری خانم دکتر رضوان مدنی را نیز یکی دیگر از مدیران موفق در دانشگاه دانست و خدمات و تجربیات وی را برای وضعیت دانشکده راهگشا دانست.

در ادامه این مراسم دکتر دارابی به بیان عملکرد خود در 28سال گذشته در دانشکده پرداخت و برای دکتر رضوان مدنی آرزوی توفیق الاهی نمود.

دکتر فاطمه رضوان مدنی ریاست جدید دانشکده پیراپزشکی نیز در این مراسم مبنای کاری خود را صداقت معرفی کرد و گفت قطعا از تجربیات دکتر دارابی در این عرصه استفاده خواهد شد.

در پایان مراسم هدایایی به رسم یادبود از طرف ریاست دانشگاه، روسای دانشکده و همکاران دانشکده پیراپزشکی به دکتر دارابی اهدا شد.

از طرف همکاران مرکز دیابت که دکتر رضوان مدنی نیز چند سالی در آن جا به ارایه خدمت مشغول بوده هدایایی به دکتر رضوان مدنی اهدا شد.

13
13
13
13
13
13
13
13
13
13

۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید