اخبار

اضافه کار پرسنل قراردادی دانشگاه از این پس براساس ساعت پرداخت می گردد.

اضافه کار پرسنل قراردادی دانشگاه از این پس براساس ساعت پرداخت می گردد.

اضافه کار پرسنل قراردادی دانشگاه از این پس براساس ساعت پرداخت می گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اعلام این خبر گفت: تاکنون اضافه کاری پرسنل قراردادی به صورت مبلغ خاصی بوده است اما با تصویب هیأت امناء صبح روز شنبه هیجدهم بهمن ماه با تصویب هیأت رئیسه دانشگاه به صورت ساعتی پرداخت  می شود.

دکتر ابراهیم شکیبا گفت: پرسنل قراردادی اداری ، خدماتی و درمانی فوریت ها و بیمارستانها که در شیفت کار می کنند براساس ساعت اضافه کار واقعی تا سقف 175 ساعت تعیین گردیده که مسئولیت حسن اجرای آن و رعایت ضوابط قانونی به عهده رییس فوریت ها و بیمارستان های مربوطه می باشد.

وی با اشاره به اینکه اضافه کار پرسنل قراردادی اداری و خدماتی بیمارستانها ، فوریت ها و آزمایشگاه مرکزی که به صورت صبح کار می باشند با میانگین هر نفر 50 ساعت مصوب شده است گفت: پرسنل قرار دادی اداری و خدماتی ستاد دانشگاه و معاونت ها با میانگین هرنفر 60 ساعت از اضافه کار بهره مند می شوند.

دکتر شکیبا اضافه کاری پرسنل قراردادی اداری و خدماتی دانشکده ها را با میانگین هرنفر 40 ساعت اعلام کرد و افزود: پرسنل قراردادی اداری و خدماتی شبکه های بهداشت ودرمان استان و مرکز بهداشت شهرستان با میانگین هرنفر 40 ساعت تعیین گردیده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع افزود: در حوزه معاونت دانشجویی ، کارکنان قراردادی که در خوابگاه ها و استخر به صورت شیفت فعالیت می کنند براساس کارکرد واقعی مازاد بر اضافه کار شیفت صبح اضافه کار دریافت می نمایند.

۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید