اخبار

کلینیک ویژه و بخش دیالیز مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) افتتاح شد + گزارش تصویری

کلینیک ویژه و بخش دیالیز مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) افتتاح شد + گزارش تصویری

به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر صبح امروز با حضور رئیس و مسئولین دانشگاه و رئیس شورای اسلامی شهر  کلینیک ویژه بخش دیالیز مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) افتتاح شد.

ریاست دانشگاه در این مراسم گفت: اشاعه خدمات دیالیزیک از مهمترین خدمات سیستم سلامت کشور است که در همین راستا در بیمارستان امام خمینی (ره) بخش دیالیز با افزایش 14 تخت به ظرفیت تخت های بخش دیالیز راه اندازی شد.

دکتر کریم در ادامه به راه اندازی اولین کلینیک از سری کلینیک های دانشگاه اشاره کرد و گفت: بحث کلینیک های دانشگاه برای ما بسیار حیاتی است که امروز اولین کلینیک را در مرکز امام خمینی (ره) راه اندازی کردیم. این کلینیک با آخرین امکانات و سرویس دهی مناسب و منظم با حدود16 اتاق در زمینه های چشم ، گوش و حلق و بینی ، زنان و زایمان ،پوست ، روانپزشکی ، داخلی و سایر رشته های مورد نیاز به ارائه خدمت به شهروندان عزیز می پردازد.

رئیس دانشگاه  در این مراسم با اشاره به راه اندازی کلینیک های دانشگاه در یک سال آینده گفت: دانشگاه کلینیک های مختلفی را در مناطق مختلف راه اندازی خواهد کرد. که بار بسیار زیادی از بیماران را به سمت خود خواهد کشید.

وی به اتصال این کلینیک ها به حاشیه نشینی شهر اشاره کرد و افزود:در بعد بهداشتی طرحی را در هفته آینده با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح خواهیم کرد که در این طرح حاشیه شهر را کاملاً تحت پوشش قرار می دهیم و پایگاه های متعددی را در این حاشیه ها راه اندازی خواهیم کرد که این پایگاه ها به کلینیک ها متصل می شوند به طوری که بیمار در پایگاه اولیه ویزیت خواهد شد، بعد به کلینیک ارجاع و سپس به بیمارستان ارجاع داده خواهد شد و مرکز امام خمینی (ره) و این کلینک ها مهمترین مراکزی هستند که سیستم ارجاع به آنها انتقال داده خواهد شد.

شایان ذکر است برای راه اندازی و تجهیز این دو مرکز 800 میلیون تومان هزینه شده است.

100
100
100
100
100

19
19
19
19
19
19
19
19
19

 

 

۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید