اخبار

جشن بزرگ انقلاب در بیمارستان امام رضا برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب در بیمارستان امام رضا برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب در بیمارستان امام رضا برگزار شد.

در این مراسم که با شرکت جمع کثیری از کارکنان و دانشجویان در سالن شهید نوروزنژاد بیمارستان امام رضا برگزار شد  دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه ضمن خیر مقدم به حضار و عرض تبریک به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، با اشاره به آیه شریفه جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ اللباطِلُ اِنََّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً  ، انقلاب اسلامی ایران را  از بزرگترین نعمت های الهی بر ملت شریف ایران دانست و بر ضرورت قدر شناسی از این نعمت الهی تاکید کرد .

jashn1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

وی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه پیشرفت های پزشکی در چند ساله اخیر اشاره کرد و اظهار داشت : در اوایل انقلاب  در بیمارستانها و مراکز درمانی کشور برای طبابت های معمولی نیز از پزشکان خارجی استفاده میشد . اما امروزه در یک مقایسه منصفانه شاهد پیشرفت های بی نظیری شده ایم به طوری که در بیمارستانهای کشور من جمله استان کرمانشاه شاهد پذیرش بیمار خارجی می باشیم . 
دبیر شورای فرهنگی دانشگاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت : ایران اسلامی به واسطه رهنمودهای امام راحل (ره) مسلسلها را به قلم تبدیل نمود و توانست انقلاب خود را به دنیا صادر نماید . 

دکتر علی بخشی همچنین حضور زنان در فعالیت های اجتماعی و پیشرفت های نظامی و اقتصادی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و ایران امروز فرهنگ و اعتقادات ملت ایران را مورد هدف قرار داه اند گفت :  تقویت اعتقادات و باورهای دینی و اسلامی و وحدت و انسجام اسلامی مهمترین راه مقابله با دشمنان است .

jashn5

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اراکی مدیر کل حج و اوقاف و امور خیریه استان نیز در این مراسم با مشابه خواندن گرامیداشت انقلاب اسلامی با افشاگری و سخنرانی حضرت زینب کبری (س) در واقعه عاشورا ، قدر شناسی از انقلاب را وظیفه ای مهم دانست و تاکید کرد همه وظیفه دارند دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنند و خوشبختانه ملت انقلابی ما در صحنه های مختلف وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان داده اند .

 

jashn

 

 

 

 

 

 

 

 

هنر نمایی هنر مندان - پخش موسیقی زنده - کلیپ های مرتبط با انقلاب و مقام معظم رهبری  - مسابقه حضوری  و پذیرایی روز نوزدهم بهمن را به روزی خاطره انگیز برای دانشگاهیان تبدیل کرد .

 

 

jashn8

jashn7

jashn6

jashn3

 

۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید