اخبار

افتتاح بخش 2 روانپزشکی زنان و سیستم تأسیسات رختشویخانه فارابی

افتتاح بخش 2 روانپزشکی زنان  و سیستم تأسیسات رختشویخانه فارابی

بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر صبح امروز طی مراسمی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ریاست شورای شهر کرمانشاه و ریاست و جمعی از مسئولان دانشگاهی بخش 2 روانپزشکی  زنان و سیستم تأسیسات رختشویخانه فارابی افتتاح گردید.

دکتر کریمی طی گزارشی اعلام کرد در  بیمارستان افداماتی صورت گرفته از جمله اینکه  گرمایش از کف بوده که هرگونه خطر و آسیبی از بیماران به دور باشد . وی اظهار داشت ما سعی برآن داریم که به استاندارد ها برسیم . آب بیمارستان بعد از 40 سال از چاه به آب شهری تبدیل شده ، 7 دیگ داشتیم که بازسازی شده و 400 میلیون هزینه در بر داشته است ، درمانگاه از دو در بالا و پایین به هم مرتبط است داروخانه هم به اورژانس و هم به کلینیک ویژه دسترسی دارد . 12 تختICU بوده که به 20 تخت افزایش یافته است . بخش ها از فضای زیبا و ویژه ای برخوردار شده است .

دکتر کریمی گفت: فاز اول با مساحت 1400 متر به اضافه نقاشی  بوده ، یازده هزار متر ایزوبام انجام داده ایم که اعتبار آن 700 میلیون تومان بوده است و فاز دوم 600 میلیون تومان هزینه داشته که با آخرین استانداردها انجام گرفته است . بخش2 روانپزشکی زنان  با ظرفیت 45 تخت روانپزشکی و مساحتی بالغ بر 1325 متر بوده که با بازسازی کامل راهروهای منتهی به بخش با هزینه ای بالغ بر ششصد میلیون تومان بازسازی و زیبا سازی گردید .

وی گفت افتتاح تاسیسات بیمارستان 400 میلیون تومان هزینه سیستم گرمایشی و آب گرم جهت استحمام بیماران داشته و توانسته ایم سیستم رختشویخانه را به استاندارد برسانیم .

در پایان اظهار داشت: هم اکنون  کلینیک ویژه بیمارستان با ساخت اتاق عمل ، بخش کاردرمانی ، احداث سایت MRI ،در دست اقدام است که احداث سایت MRI سومین دستگاه در سطح استان است که 6 میلیارد تومان هزینه دارد که انشاء اله در اردیبهشت ماه افتتاح خواهد شد.

 

21
21
21

۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید