اخبار

2829 نفر پرسنل پرستاری 2116 تخت بیمارستانی را اداره می کنند

2829 نفر پرسنل پرستاری 2116 تخت بیمارستانی را اداره می کنند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: این آمار شامل پرستار، همکاران اتاق عمل و هوشبری، بهیار و کمک بهیار است که در این میان 1946 نفر پرستار کار هدایت و مراقبت از بیماران در بخش های بیمارستانی را برعهده دارند.

دکتر حسین کریم ارتقای فرایند جذب نیروی انسانی را در سطح دانشگاه از جمله برنامه هایی عنوان کرد که به منظور ارایه خدمات بهتر به بیماران و کاهش بار زحمت پرستاران انجام می گیرد و در این راستا حتی از دانشجویان ترم 6 به بالای دانشکده پرستاری نیز استفاده شده است.

دکتر کریم با اشاره به اینکه نیاز به نیروی اتاق عمل و هوشبری در سطح استان مرتفع شده است گفت: فرایند جذب پرستار  هم از طریق فراخوان در حال اجراست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی درمورد افزایش سطح آموزش های ضمن خدمت به پرستاران و برگزاری 23 کارگاه در سال جاری گفت: برای افزایش سطح علمی این نیروها اقدامات موثری انجام شده است.

دکتر کریم با اشاره به کمبود شدید نیروی انسانی در رشته پرستاری علی رغم جذب و استخدام 358 نفر در آزمون سال جاری گفت: کمبود نیروی انسانی بیکار در این رشته از جمله عواملی است که می بایست با افزایش پذیرش دانشجو برای حل آن اقدام کرد.

ریاست دانشگاه ضمن تبریک روز پرستار از تلاش های این پرسنل تقدیر کرد و گفت: بنده عمری است که در کنار پرستاران کار می کنم و می دانم که چه سختی هایی برای درمان بیماران متحمل می شوند و به حق شایسته تقدیرند.

 

 

۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید