اخبار

ریاست دانشگاه: از تلاش و صبوری پرستاران صمیمانه تشکر می کنم

ریاست دانشگاه: از تلاش و صبوری پرستاران صمیمانه تشکر می کنم

بنده سالهاست با افتخار در کنار همکاران پرستار به مداوای بیماران پرداخته ام و از نزدیک با زحمات آنان آشنا هستم و می دانم تا کسی شبی بر بالین بیمار بیدار نباشد و یا زحمات پرستاران را از نزدیک ندیده باشد نمی تواند به اهمیت و ارزش کار آنان پی ببرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اعلام این مطلب گفت: وقتی به دنبال تلاش نیمی از همکاران به ویژه مراقبت پیوسته پرستاران، بیمار  رنجورشفا یافته و راهی منزل می شود خاطره خوش در ذهن آنان نقش می ببندد که بسیار ارزشمند است.

دکتر حسین کریم که در جشن روز پرستار سخن می گفت افزود: ما می دانیم که کم و کاستی ها وجود دارد  و به همین خاطر  برنامه ریزی و اقداماتی در سطح دانشگاه صورت گرفته است.

وی گفت با اشاره به همکاری خوب دانشگاه و سازمان نظام پرستاری پیشنهاد تشکیل شورای پرستاری را ارائه نمود که با حضور برگزیدگانی از پرستاران تشکیل گردد و معاونت درمان دانشگاه را مامور تشکیل سریع این شورا کرده ایم.

دکتر کریم آنگاه به افزایش تعداد بیماران بستری و به دنبال آن افزایش زحمت پرستاران اشاره کرد و گفت:

به منظور کاهش بار  مراقبت بیماران در سال گذشته تعداد 356 نفر پرستار را جذب نموده ایم و مجوز جذب فوق العاده 150 نفر پرستار دیگر را نیز اخذ نمود ایم لیکن تعداد کم متقضیان در فراخوان از دیگر معظلات ماست.

وی پذیرش بشتر دانشجویان پرستاری در بیمارستان ها  را راهکاری برای رفع این مشکل  دانست و گفت : در استان کرمانشاه علاوه بر دانشکده پرستاری 2 سال است که دانشکده پرستاری سنقر نیز دانشجو ی پرستاری تربیت می شود .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به افزایش دو رشته کارشناسی ارشد در دانشکده پرستاری اشاره کرد و گفت پرستاران باید به طور روز آمد دانش خود را افزایش دهند.

 وی گفت وقتی از پرستاران نام می بریم منظورمان پرسنل اتاق عمل و هوشبری ،بهیار و کمک بهیاران است که برای سلامت بیمار در کنار یکدیگر فعالیت می کنند که این روز ، روز همه آنان است و به آنان تبریک و شاد باش می گویم.

۵ اسفند ۱۳۹۳ ۱۴:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید