اخبار

کاروان نشاط و سلامت در منطقه تنگه بزازخانه کرمانشاه

کاروان نشاط و سلامت در منطقه تنگه بزازخانه کرمانشاه
پیاده روی بزرگ خانوادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار شد.
همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی با عنوان کاروان نشاط و سلامت در منطقه تنگه بزازخانه کرمانشاه برگزار شد.

 در این همایش که بیش از 700 نفر از دانشجویان ، کارکنان ، مدیران و اعضای هیئت علمی به همراه خانواده هایشان حضور داشتند دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه حضور پر شور و نشاط دانشگاهیان در کنار خانواده ها را زمینه ساز ایجاد فضای شاد و مفرح به همراه تندرستی برای آنها دانست و ابراز امیدواری کرد که دانشگاه علوم پزشکی به عنوان یک وظیفه کاری در راه توسعه ورزش همگانی و بالا بردن سطح سلامت جامعه گام بردارد .

دکتر حسین بیگلری پیشکسوت ورزش و کارشناس مسائل بهداشتی و دکتر رشیدی متخصص تغذیه نیز در این همایش در خصوص بهداشت ، تندرستی و نقش تغذیه در ورزش سخنرانی کردند که مورد توجه حاضرین قرار گرفت . 
یکی از اقدام های پسندیده در این همایش بزرگ پیاده روی کاشت 250 اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری بود که با مشارکت اداره تربیت بدنی و به همت کارکنان ، مدیران و دانشجویان دانشگاه کاشته شد ، از دیگر برنامه های فرهنگی حائز اهمیت در آستانه فصل بهار پاکسازی کوهستان بود که با همکاری تحسین برانگیز خانواده ها انجام شد . 
لازم به ذکر است در این همایش به بیش از 150 نفر از شرکت کنندگان جوایز نقدی و غیر نقدی اهداء شد.


کوهپیمایی نشاط 1

کوهپیمایی نشاط 17

کوهپیمایی نشاط 16

کوهپیمایی نشاط 14

کوهپیمایی نشاط 12

کوه

کوه

۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۴۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید