اخبار

آزمون ارزیابی صلاحیت بالینی دانشجویان مقطع پیش کارورزی برگزار شد

آزمون ارزیابی صلاحیت بالینی دانشجویان مقطع پیش کارورزی برگزار شد

 آزمون ارزیابی صلاحیت بالینی دانشجویان مقطع پیش کارورزی (پیش انترن) برگزار شد.

رییس مرکز مهارت های بالینی دانشگاه با اعلام این خبر گفت:در این آزمون که با حضور اساتید صاحب نام پزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) برای 64 نفر از دانشجویان پزشکی که از سال آینده وارد مقطع کارورزی می شوند برگزار شد دانشجویان در خصوص 3 حیطه مهارتهای عملی، مهارتهای ارتباطی و مهارتهای دیداری، شنیداری و نوشتاری مورد آزمون قرار گرفتند .

دکتر پگاه پروین زاد با اشاره به امکانات و توانایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای اجرای این آزمون افزود:دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در شمار معدود دانشگاه هایی است که توانسته این آزمون را در 3 سال متوالی به انجام برساند و در این زمینه در شمار دانشگاه های بزرگ و توانمند کشور قرار دارد.

وی گفت: تمام مراحل طراحی این آزمون در کرمانشاه انجام شده و این دانشگاه آمادگی خود را برای پوشش استانهای همجوار خود در این زمینه نیز به وزارت متبوع اعلام کرده است.

رییس مرکز مهارت های بالینی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: طراحی منحصر بفرد این آزمون و انجام آن در سه دوره متوالی نقطه قوتی برای دانشگاه در ارزیابی های وزارت متبوع است و امیدواریم در قطب بندی هایی که برای این آزمون مصوب می شود دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه در جایگاه واقعی خود دیده شود.

9
6
2

۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید