اخبار

موفقیت بزرگ دانشگاه ؛ سرانجام رویای احداث پردیس دانشگاه به حقیقت پیوست

موفقیت بزرگ دانشگاه ؛ سرانجام رویای احداث پردیس دانشگاه به حقیقت پیوست

کمیسیون ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه مجوز احداث چهار دانشکده را در محوطه زمین های پردیس دانشگاه صادر نمود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت: برابر این ابلاغ ، مجوز طرح جدید احداث دانشکده پزشکی به متراژ 18500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 333 هزار میلیون ریال صادر گردید.

دکتر کریم گفت : در ابلاغ های دیگری مجوز احداث دانشکده پیراپزشکی با متراژ 9500 متر مربع و اعتباری بالغ بر 171 هزار میلیون ریال و مجوز احداث دانشکده پرستاری و مامایی با متراژ 7500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 135 هزار میلیون ریال صادر گردید.

وی افزود :  اعتبار این طرح ها 75%از محل منابع عمومی و 25% از محل سایر منابع استانی منظور گردیده است ، ان شا الله از سال آینده آغاز به کار خواهد نمود و مدت زمان 4 سال برای تحویل پروژه تعیین گردیده است.

دکتر کریم گفت : از سوی دیگر مجوز افزایش حجم عملیات و توسعه دانشکده دندانپزشکی به متراژ 6000 مترمربع یعنی افزایش از 4500 متر مربع به 10500 متر مربع و با عتباری بالغ بر 120 هزار میلیون ریال از منابع عمومی صادر و مقرر شده است تا سال 1395 این پروژه به اتمام رسد.

دکتر کریم افزود: ساخت بناهای دولتی در سراسر کشور منوط به صدور مجوز کمیسیون مذکور در حوزه معاونت راهبردی ریاست جمهوری است و با صدور این مجوزها ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از معدود دستگاه هایی در کشور است که به این موفقیت رسیده است.

دکتر کریم همچنین از تلاش های جناب آقای محمدرضا شعبانی نماینده سابق کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و دبیر محترم کمیسیون ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه به خاطر حمایت های بی دریغ تقدیر و تشکر نمود.

وی همچنین این مجوزها را به عنوان آغاز احداث پردیس دانشگاه که یکی از مهمترین آرزوهای جامعه دانشگاهی و برنامه های جدی دانشگاه است توصیف کرد و این موفقیت را در آستانه سال نو به عنوان عیدی به مردم و دانشگاهیان استان قلمداد کرده و تبریک گفت.

۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ۰۹:۳۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید