اخبار

فاز 2 بیمارستان شهدای سرپل ذهاب احداث می شود

فاز 2 بیمارستان شهدای سرپل ذهاب احداث می شود

 مهندس احمدی معاون منابع فیزیکی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی صبح روز یکشنبه بیست و چهارم اسفندماه ضمن حضور در کرمانشاه از پروژه های در دست اجرای دانشگاه بازدید کرد.

در این بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت:   فاز 2 بیمارستان شهدای شهرستان سرپل ذهاب به متراژ 5000 متر مربع به اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال نیازمند است که دانشگاه علوم پزشکی باید مشاور را جهت انجام فاز صفر به زیست محیطی و پدافند غیر عامل مهیا کند تا ضمن معرفی به دفتر منابع فیزیکی و پس از بررسی و تایید پروژه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی معرفی تا مجوز آن در کمیسیون ماده 215 اخذ گردد.

دکتر شکیبا افزود: در این دیدار مهندس احمدی مقرر کرد به منظور رفع مشکل بیمارستان شهدای سرپل ذهاب بخصوص تأسیسات بیمارستان مبلغ 15 میلیارد ریال جهت هتلینگ اختصاص یابد.

وی همچنین در ادامه گفت:  درخصوص احداث ساختمان CT اسکن شهرستان  به محض وصول نقشه از سوی کارخانه سازنده دستگاه CT اسکن مراحل انجام مناقصه ساختمان اجرایی شود.

گفتنی است مهندس احمدی در نشست مشترکی با معاونت توسعه مدیریت و منابع و کارشناسان امور عمرانی دانشگاه و شرکت های طرف قرار داد دانشگاه ،بحث پیشرفت فیزیکی بیمارستان سوختگی کرمانشاه  را بررسی و تصمیمات لازم راجهت به اتمام رساندن پروژه تا موعد مقرر اخذ کردند.

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید