اخبار

معاون غذا و داروی دانشگاه : تمام داروخانه‌های استان در ایام‌نوروز فعال هستند

معاون غذا و داروی دانشگاه : تمام داروخانه‌های استان در ایام‌نوروز فعال هستند

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌صورت‌گرفته تمام داروخانه‌های استان در ایام‌نوروز فعال هستند.

دکتر قباد محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌کرمانشاه با اشاره به وجود 220 داروخانه درسطح استان‌کرمانشاه، اظهار کرد: در ایام‌نوروز تمام داروخانه‌های شبانه‌روزی سطح‌استان موظف به ارائه‌خدمات 24 ساعته تا پایان‌تعطیلات هستند.

محمدی با اشاره به وجود 16 داروخانه شبانه‌روزی درسطح شهرکرمانشاه، عنوان کرد: در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب دو داروخانه شبانه‌روزی فعالیت کرده و در هر یکی از شهرستانهای دیگر استان به جز شهرستانهای دالاهو و ثلاث‌باباجانی نیز یک داروخانه شبانه‌روزی فعال است.

وی افزود: در شهرستانهای کرند و ثلاث‌باباجانی نیز یک‌داروخانه روزانه موظف‌شده تا در همه روزهای نوروز تا ساعت 10 شب ارائه خدمات دهد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: همچنین داروخانه‌های روزانه استان نیز به جز ایام تعطیلات‌رسمی نوروز یعنی تا 5 فروردین‌ماه و روزهای 12 و 13 فروردین در مابقی روزها موظف به ارائه خدمات هستند.

محمدی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام‌نوروز 20 داروخانه بیمارستانی دولتی و خصوصی در سطح‌استان فعال بوده و ارائه خدمت می‌دهند.

۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید