اخبار

نیروهای توانمند به حاشیه رانده شده را به صحنه می آوریم

نیروهای توانمند به حاشیه رانده شده را به صحنه می آوریم
نیروهای توانمند که به حاشیه رانده شده اند را به صحنه می آوریم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت : در بررسی مراکز و حوزه های گوناگون به این مساله دست پیدا کردیم که تعدادی از افرادی که دارای توان ، تجربه و کارایی و دانش خوبی هستند به حاشیه رانده شده اند و از ظرفیت های آنان استفاده لازم به عمل نمی آید.

دکتر حسین کریم با اشاره به اینکه این موضوع به سود سیستم نیست، گفت : یکی از اهداف برنامه ریزی شده ما در سالجاری شناسایی این افراد و ایجاد زمینه های لازم برای بهره از آنان است.

وی با اشاره به تعدادی دیگر از برنامه های دانشگاه به روابط عمومی اشاره کرد و گفت : برخی از مدیران به اهمیت روابط عومی واقف نیستند در حالی که دارای اهمیت بسیاریست. در بسیاری موارد ما فعالیت مان را انجام می دهیم اما مردم در جریان قرار نمی گیرند و این بهره مندی آنها را از خدمت ما کم می کند.

دکتر کریم که در کارگاه آموزشی بهره وری سخن می گفت،  اجرای پروژه های اقتصادی و درآمدزایی ، ارتقای بهره وری و مدیریت منابع ، تقویت مراکز تحقیق و توسعه ، افزایش کمی و کیفی آموزش و پژوهش ، افزایش رضایتمندی ، تقویت سازمان های مردم نهاد ، تقویت امور خیرین و تقویت تعاملات برون سازمانی را از دیگر اهداف دانشگاه برشمرد.

۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ۰۹:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید