اخبار

نمایشگاه پارک سلامت 90 غرفه به ارایه محصولات و فعالیت های خود می پردازند

نمایشگاه پارک سلامت 90 غرفه به ارایه محصولات و فعالیت های خود می پردازند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به خبرنگار ایرنا گفت: در این نمایشگاه 90 غرفه در خصوص محصولات کشاورزی و دامی ارگانیک دایر شده است.

مهدی محمدی با اشاره به اینکه شعار ایمنی غذا از مزرعه تا سفره شعار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور در هفته جهانی بهداشت است اظهار کرد: با محوریت امنیت غذایی این نمایشگاه در کرمانشاه برگزار شده است.

وی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان متولی اصلی برگزاری نمایشگاه یاد کرد و افزود: بخش عمده ای از تولیدات غذایی در خصوص محصولات کشاورزی و دامی است و محصولاتی ارگانیک و بدون سموم شیمیایی در این نمایشگاه عرضه شده است.

به گفته محمدی، در غرفه «سفره» نمایشگاه تعدادی از کارشناسان تغذیه برای مشاوره ای چهره به چهره و معرفی مواد غذایی سالم حضور دارند.

وی از حضور و همکاری اداراتی سلامت محور در نمایشگاه پارک سلامت کرمانشاه و سازمان هایی مردم نهاد در ارتباط با حوزه سلامت خبر داد و افزود: مسائلی همچون پیشگیری از ایدز و اعتیاد و همراهی با بیماران سرطانی در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، برگزاری برنامه های طنز برای گروه مخاطب کودک، سخنرانی هایی علمی، اجرای برنامه هایی ورزشی، هنری، نواختن موسیقی از برنامه های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

این نمایشگاه در دو نوبت صبح و عصر از ساعات 9 تا 12 و 16 تا 20 به مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه، بوستان شاهد آماده بازدید علاقه مندان است.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۳۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید