اخبار

معاون استاندارکرمانشاه: امیدوارم افتتاح این نمایشگاه مقدمه ای باشد بر سلامت بیشتر جامعه و تحقق شعار امسال کشور

معاون استاندارکرمانشاه: امیدوارم افتتاح این نمایشگاه مقدمه ای باشد بر سلامت بیشتر جامعه و تحقق شعار امسال کشور

نمایشگاه پارک سلامت صبح امروز با حضور مسئولین استان و مدیران و جمعی از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتتاح شد.

دکتر هدایت حاتمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در هنگام افتتاح این نمایشگاه پس از قرائت آیاتی چند از قرآن مجید  گفت: امیدوارم افتتاح این نمایشگاه مقدمه ای باشد بر افزایش سطح سلامت مردم در سال همدلی و همزبانی مردم و دولت.

وی با تبریک این مناسبت به همه فعالین عرصه سلامت گفت : باتوجه به موقعیت و پتانسیل استان در زمینه کشاورزی شعار امسال سازمان بهداشت جهانی باید در برنامه های استان لحاظ شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت کسب مقام های بالا در زمینه خاک حاصلخیز و رتبه های بسیار خوب در زمینه تولید محصولاتی مانند گندم، گوجه و ... لزوم توجه ما را به آموزش کشاورزان در زمینه اصلاح روند تولید و ارگانیک نمودن محصولات را دو چندان می کند.

وی از ریاست دانشگاه خواست که تحقق شعار امسال را که با نام امنیت غذایی از مزرعه تا سفره نام گرفته است در کارگروه سلامت استان مد نظر قرار دهد تا با برنامه ریزی صحیح در استان همکاری تمامی سازمان ها برای این مهم جلب شود.

گفتنی است نمایشگاه پارک سلامت از امروز لغایت هفتم اردیبهشت ماه از ساعت 9 الی 12 ظهر و 16 لغایت 20 در محل نمایشگاه بین المللی میزبان بازدیدکنندگان می باشد.

۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید