اخبار

در هنگام خرید مواد آرایشی و بهداشتی به نشان سیب سلامت توجه کنید

در هنگام خرید مواد آرایشی و بهداشتی به نشان سیب سلامت توجه کنید

رییس اداره آموزش های مردمی معاونت غذا و دارو کرمانشاه گفت: تولیدات داخلی فرآورده های آرایشی و بهداشتی باید از پروانه ساخت و نشان سیب سلامت از وزارت بهداشت برخوردار باشند.

دکتر وریا رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه نمایشگاه پارک سلامت کرمانشاه گفت: کالاهای وارداتی مجاز دارای برچسب سلامت از سازمان غذا و دارو هستند و در آزمایشگاه کنترل کیفیت بررسی شده و سلامت آن تایید شده است.

وی معرفی فرآورده های قاچاق و غیرمجاز آرایشی و بهداشتی را از مهم ترین برنامه ها عنوان کرد و گفت: بسیاری از این فرآورده های غیرمجاز از مراکز عمده سطح شهر و بازارچه های مرزی جمع آوری شده است.

این مسوول تصریح کرد: آموزش های مردمی در ارتباط با فرآورده های سلامت محور از جمله اهدافی است که در غرفه این نمایشگاه دنبال می شود.

رحیمی در خصوص فرآورده های سلامت محور گفت: مکمل های دارویی و ورزشی، ویتامین ها، مواد آرایشی بهداشتی و غذاها از فرآورده هایی است که نکاتی در مورد نحوه صحیح استفاده از آن در این غرفه ارائه می شود.

به گفته رییس اداره تحقیق، توسعه و آموزش های مردمی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ویژه نامه مواد مخدر و ویژه نامه هفته سلامت در ارتباط با ایمنی غذا نیز در این غرفه عرضه شده است.

ششمین نمایشگاه پارک سلامت با شعار ایمنی غذا از مزرعه تا سفره در بوستان شاهد کرمانشاه از اول اردیبهشت ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت

۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید