اخبار

جانشین رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه :پزشکان کرمانشاه به کردستان عراق اعزام می‌شوند

جانشین رییس سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمانشاه :پزشکان کرمانشاه به کردستان عراق اعزام می‌شوند
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه از اعزام یک گروه متخصص پزشکی به اقلیم کردستان عراق در آینده نزدیک خبرداد.

سیف‌الله کریم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: سازمان بسیج جامعه پزشکی با اهداف بشردوستانه و خداپسندانه از ارائه خدمت به همنوعان خود در آن سوی مرزها نیز دریغ نخواهد کرد.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه افزود: این سازمان با هدف ارائه خدمات درمانی مطلوب به هم‌نوعان، هرساله در مناسبت‌های مختلف اقدام به برپایی چادرهای سلامت و نیز بیمارستان صحرایی می‌کند.

کریم‌زاده در تشریح برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: هفته آینده دو گروه متخصص برای ارائه خدمات رایگان پزشکی در دو دهستان بیلوار و سرفیروزآباد به مدت یک روز اعزام می‌شوند.

وی از برپایی پنج بیمارستان صحرایی در مناطق محروم استان کرمانشاه خبرداد و گفت: این برنامه در مناسبت‌های ملی پیشه‌رو انجام و سه بیمارستان ثابت نیز در مناطق محروم راه‌اندازی می‌شود.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: این سازمان به دلیل عملکرد مطلوب در حوزه ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان به مناطق محروم حائز رتبه نخست کشوری شد.

کریم‌زاده با بیان اینکه کانون‌های بسیج پزشکی در تمام شهرستان‌های استان کرمانشاه فعال است، عنوان کرد: سال گذشته بیش از 120 میلیون ریال بابت تامین عینک بیماران در منطقه کوزران از سوی بسیج جامعه پزشکی این استان هزینه شد.

وی تعداد اعضای بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه را پنج هزار نفر عنوان و اظهار کرد: این تشکل شامل پزشکان متخصص، فوق تخصص، پزشک عمومی و پیراپزشک است و پزشکان نامی این شهر افتخار عضویت در سازمان بسیج را دارند.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید