اخبار

تحصیل 180 دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت کرمانشاه

تحصیل 180 دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشکده بهداشت کرمانشاه
رییس دانشکده بهداشت کرمانشاه از تحصیل 180 دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی در این دانشکده خبر داد.

دکتر یحیی پاسدار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این دانشکده رشته های آمار زیستی، بهداشت محیط و اپیدمیولوژی در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته برنامه های خوبی برای توسعه زیرساختی و علمی دانشکده انجام شد، افزود: 2 رشته تغذیه و رژیم درمانی و صنایع غذایی و کنترل کیفی به رشته های ثابت دانشکده اضافه شده است.

پاسدار با بیان اینکه این 2 رشته بسیار جذاب و پرطرفدار هستند، افزود: با توجه به شمار دانشجویان و اشباع شدن بازار کار برخی از رشته های دانشگاهی باید گفت این رشته ها دارای بازار کار مناسبی هستند.

 

**بازیافت آب فاضلاب دانشکده

وی از بازیافت آب فاضلاب به عنوان پروژه ای بزرگ و در سطح ملی در این دانشکده یاد کرد و افزود: دانشکده بهداشت در کنار بیمارستان فارابی قرار گرفته که اساتید آن برای بازیافت و تخلیه آب فاضلاب با فرآیندی پیشرفته، طرحی جدید ابداع کردند.

به گفته پاسدار، اکنون با استفاده از این طرح شاهد بازیافت آب فاضلاب واستفاده از آب آن برای آبیاری فضای سبز و درختان دانشکده هستیم که علاوه بر صرفه جویی این نعمت، هزینه های پرداختی به اداره آب و فاضلاب نیز تا میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید