اخبار

مراسم اختتامیه پارک سلامت برگزار شد

مراسم اختتامیه پارک سلامت برگزار شد

مراسم اختتامیه پارک سلامت هفتم اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه بین المللی کرمانشاه برگزار شد .

ریاست دانشگاه در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران ادارات سطح شهر کرمانشاه و نیز همکاران فعال در برگزاری نمایشگاه برگزار شد با اشاره به تشکیل دبیرخانه دایمی هفته سلامت ،همکاری و همدلی بین مردم و دولت را تنها راه حل معضلات بهداشتی دانست و از همگان خواست تا در تحقق جامعه ای سالم و شاداب به دانشگاه کمک کنند .

دکتر حسین کریم با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه دانشگاه اعتماد مردم است به سپاس از همکاری انجمن ها، ادارات و خیرین سلامت در نمایشگاه پارک سلامت پرداخت و از آنها خواست در تحقق اهداف دانشگاه همچنان کوشا باشند.

دبیر اجرایی نمایشگاه پارک سلامت نیز با ارایه گزارشی از روند اجرایی این نمایشگاه از حضور 90 غرفه فعال از 13 دستگاه استان در این نمایشگاه خبر داد .

دکترعلی محمدی افزود: در راستای اهداف اعلام شده شاهد ظرفیت بسیار بالایی در بحث پیشگیری و درمان در این نمایشگاه بودیم و در نهایت 18 غرفه در شش حوزه و هر حوزه در سه بخش صاحب عناوین برتر اول تا سوم شدند.

دبیر اجرایی نمایشگاه پارک سلامت با اعلام رضایت‌مندی بسیار بالای بازدیدکنندگان از بخش‌های مختلف این نمایشگاه، گفت: 80 درصد بازدیدکنندگان از بخش تونل وحشت اعتیاد ابراز رضایت کردند و روزانه شاهد مراجعه 3 هزار و 500 تا 6 هزار نفر از این نمایشگاه بودیم.

وی افزود: استفاده از اساتید مجرب در کنار برنامه‌های فرهنگی این نمایشگاه را از امتیازهای پارک سلامت برشمرد و عنوان کرد: دبیرخانه هفته سلامت برای برگزاری هرچه باشکوه تر آن در سال آینده آماده دریافت نظرات و ایده های فعالین عرصه بهداشت و درمان است.


۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید