اخبار

بازدید 30 هزار نفر از نمایشگاه پارک سلامت کرمانشاه

بازدید 30 هزار نفر از نمایشگاه پارک سلامت کرمانشاه

رئیس ستاد برگزاری هفته سلامت کرمانشاه گفت: از ابتدای افتتاح نمایشگاه سلامت تا پایان آن حدود 30 هزار نفر از 91 غرفه این نمایشگاه بازدید کردند. 

علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: ششمین نمایشگاه پارک سلامت در کرمانشاه که از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت برگزار شد با استقبال فراوان مردم رو به رو بود.

 وی ادامه داد: روزانه چهار هزار نفر از 91 غرفه این نمایشگاه بازدید می‌کردند و 13 دستگاه دولتی، 19 سازمان مردم‌نهاد و شرکت‌های خصوصی سلامت محور و همچنین 29 واحد از معاونت‌های دانشگاه در آن حضور داشتند.

 رئیس ستاد برگزاری هفته سلامت کرمانشاه تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه ملزم به ارائه برنامه‌های کاربردی و هدفمند بودند و رنگ و بوی شعار سال نیز در تمام غرفه‌ها به‌خوبی نمایان بود.

 این مسئول خاطرنشان کرد: تونل وحشت که با هدف معرفی مضرات مواد مخدر در این نمایشگاه برپا شده بود توانست رضایت‌مندی 80 درصدی مردم را جلب کند.

 به گفته محمدی، تونل وحشت ابتکار جدیدی از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بود که پیامدهای مضر مواد مخدر را برای بازدیدکنندگان به تصویر کشانده بود.

 وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای فرهنگ‌سازی موضوع سلامت در بین افراد جامعه عنوان کرد و افزود: اصلاح روش‌های زندگی مردم برای رسیدن به سلامتی نیز از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه بود.

 رئیس ستاد برگزاری هفته سلامت کرمانشاه بیان داشت: سفره سالم و غذای سالم نیز در این نمایشگاه در قالب جشنواره سلامت در معرض دید مردم قرار گرفته بود.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید