اخبار

برگزاری دومین کنگره بین المللی و ششمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران در کرمانشاه

برگزاری دومین کنگره بین المللی و ششمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران در کرمانشاه

دومین کنگره بین المللی و ششمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران باحضور اساتید صاحب نظر داخلی و خارجی ، دانشجویان و انجمن های ملی و بین المللی فعال در کرمانشاه برگزار می شود.

ریاست دانشگاه با اعلام این خبر افزود: این کنگره با شعار « سلامت در تمام سیاست ها» و با هدف هم اندیشی اساتید مجرب داخلی و خارجی و تبادل آخرین متدها و اطلاعات علمی در زمینه آموزش و ارتقای بهداشت در جامعه ایران و دستیابی به راهکارها و مؤلفه های مطلوب در زمینه توسعه سطح سلامت برگزار خواهد شد.

دکتر حسین کریم با اشاره به زمان برگزاری این کنگره در روزهای 29،30 و 31 اردیهشت ماه از مشارکت انجمن علمی و بین المللی آموزش و ارتقای بهداشت، انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران و دفتر آموزش بهداشت و ارتقای سلامت وزارت بهداشت و سازمانهای سلامت محور در آن خبر داد.

وی با اشاره به راه اندازی دبیرخانه کنگره از شهریور ماه سال گذشته در محل دانشکده بهداشت ، محورهای این کنگره را خودمراقبتی فردی ، خانوادگی و اجتماعی،تعهد برای توانمندسازی فردی و اجتماعی، جلب حمایت همه جانبه برای سلامت در همه سیاست ها،خلاقیت و نوآوری در فعالیت های آموزش و ارتقای سلامت،آموزش و ارتقای سلامت در جمعیت های حاشیه نشین، عدالت در سلامت و سبک زندگی سالم دانست.

 

دکتر کریم ضمن اشاره به حضور اساتیدی از کشورهای امریکا ، انگلیس ، گرجستان، اوکراین، قزاقستان و عمان از دریافت بیش 1000 مقاله برای این کنگره از  کشورهای مختلف خبر داد و گفت: از میان مقالات دریافتی 18 مقاله به صورت سخنرانی اصلی ، 72 مقاله به صورت سخنرانی کوتاه و 500 مقاله به صورت پوستر در کنگره ارایه خواهد شد.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۴۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید