اخبار

دکتر کریم : کار با دانشجو باید علمی ، کارشناسانه و دقیق باشد

دکتر کریم : کار با دانشجو باید علمی ، کارشناسانه و دقیق باشد

نشست برنامه ریزی معاونت فرهنگی ، دانشجویی صبح روز پنجشنبه دهم اردیبهشت ماه در سالن شهدا این حوزه برگزار گردید .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این نشست با اشاره به اینکه یکی از مهمترین دغدغه های ما باید دانشجو باشد گفت : کشور باید برای دانش آموزان و دانشجویان برنامه ریزی جدی صورت بدهد تا بتوانیم با هدایت صحیح آنها در نسل های آینده از شدت بروز بحران های اجتماعی بکاهیم و نابسامانی های اخلاقی و اجتماعی را به حداقل برسانیم .
دکتر حسین کریم با تاکید بر اینکه یکی از علل رخ دادن مشکلات در بخش های دانشجویی خلاء فکری و ذهنی و نیز توانمندی سیستم های ضد فرهنگی در تسخیر این اذهان است گفت : بسیاری از ما با رفتارهای ناسنجیده و غیر کارشناسی ، زیاده روی ها در برخی موارد و کم روی ها در عرصه های دیگر در بروز این نابسامانی ها دخالت داشته ایم .
وی گفت:کار با دانشجو باید علمی - کارشناسانه و دقیق باشد و بطور جدی باید از فعالیت های بی اثر ، غیر مطالعه شده و نادرست بپرهیزیم و نیز باید از ایجاد خلاء ذهنی برای دانشجویان جلوگیری کنیم بطوری که با ترسیم مسیر درست و صحیح با رفتارهای درست بتوانیم در کنار دانشجو آنها را از انحرافات دور کنیم .
دکتر کریم دانشجویان حال حاضر را دارای ظرفیت بالا ، اطلاعات وسیع و کارایی مثال زدنی دانست و گفت : بسیاری از دانشجویان در حال حاضر به مراتب از نسل های قبلی خود توانمند تر هستند و این توانایی ها نباید دست کم گرفته شود بلکه باید این ظرفیت را در مسیر درست هدایت کنیم .     

پایش 2

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۱:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید