اخبار

ریاست دانشگاه :اصلی ترین دلیل برگزاری همایش طب و ایثار، پاسداشت رشادت های رزمندگان جبهه های جنگ تحمیلی است

ریاست دانشگاه :اصلی ترین دلیل برگزاری همایش طب و ایثار، پاسداشت رشادت های رزمندگان جبهه های جنگ تحمیلی است

ریاست دانشگاه در مراسم آغاز بکار سمینار ایثار و شهادت که امروز در تالار غدیر کرمانشاه برگزار شد، اصلی ترین دلیل برگزاری این همایش را پاسداشت رشادت های رزمندگان جبهه های جنگ تحمیلی هشت ساله کشور دانست و گفت:رزمندگان عزیز کشور این رشادت ها را برای حفظ ارزشهای والای کشور انجام داده اند و  به همین دلیل است که باید این رشادت ها پاس داشته شود.

دکتر حسین کریم یکی دیگر از اهداف برگزاری سمینار را تقدیر از زحمات همکاران عرصه خدمات پزشکی در دوران دفاع مقدس دانست و گفت فعالیت بی نظیر پزشکان و پرستاران در دوران جنگ همواره مورد تقدیر بزرگان نظام نیز قرار گرفته است.

رییس سمینار طب و ایثار سومین دلیل برگزاری این سمینار را یادآوری افتخارات و حماسه های دوران جنگ به دانشجویان و نسل جدید کادر پزشکی و درمانی ذکر کرد و بر اهمیت انتقال این ارزشها به نسل های دیگر تاکید کرد.

وی چهارمین دلیل برای راه اندازی این سمینار را بررسی مشکلات ، پیامدها و عوارض جنگرا با حضور متخصصین پزشکی دانست و گفت بسیاری از عزیزان جانباز در کشور هنوز هم با عوارض و آثار جنگ در گریبانند و در این سمینار تلاش می شود آخرین یافته های پزشکی برای حل مسایل آنان مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است سمینار سه روزه طب و ایثار از امروز لغایت 17 اردیبهشت در تالار انتظار کرمانشاه با حضور جمع کثیری از پزشکان ، پرستاران و دانشجویان آغاز به کار کرده است.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید