اخبار

نشست صمیمانه مدیران شبکه ها با ریاست دانشگاه در یک روز تعطیل

نشست صمیمانه مدیران شبکه ها با ریاست دانشگاه در یک روز تعطیل
 جمعه 25 اردیبهشت ماه ،جمعی روسای شبکه های بهداشت و درمان استان کرمانشاه در فضایی صمیمانه با دکتر کریم ، ریاست دانشگاه به گفتگو نشستند.
در این نشست که به پیشنهاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه ، در محل مهمانسرای دانشگاه برگزار شد ، سرپرستان حاضر هر یک به بیان مسائل و نقطه نظرات خود پرداختند و بر حمایت خود از اقدامات جهادی و تلاشهای بی وقفه ای که شخص ریاست دانشگاه در راه ارتقأ و اصلاح خدمات زیربنایی در حوزه بهداشت و درمان انجام داده و میدهند صحه گذاشته و مراتب حمایت خود را اعلام نمودند.

روسای شبکه بهداشت و درمان استان کرمانشاه بعنوان مدیران میانی و صف بهداشت و درمان ضمن تماس با خطوط اجرایی کلیه دستورالعملها بر کلیه نقاط قوت و ضعف حوزه اجرا وقوف داشته و در این نشست خواهان لحاظ شدن بازخوردهای خود در فرآیند تصمصم گیری و تصمیم سازی شدند.

دکتر کریم نیز ضمن ابراز خشنودی از تشکیل این نشست صمیمانه که کلیه مسائل در حوزه اجرا مورد بازبینی قرار میگیرد عنوان داشت که از ادامه دوره ای این نشست بهر صورت حمایت نموده و شنیدن دغدغه های مدیران اجرایی دانشگاه میتواند تاثیر بسزایی در ارتقأ برنامه های عملیاتی و تدوین استراتژی دانشگاه داشته باشد.
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید