اخبار

دومین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در کرمانشاه برگزار می شود

دومین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در کرمانشاه برگزار می شود

دومین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت که در عین حال ششمین کنگره ملی محسوب می شود، قرار است از روز سه شنبه این هفته به مدت چهار روز در کرمانشاه برگزار شود.

 دبیر اجرایی این کنگره در این مورد به خبرنگار ایرنا گفت: در این کنگره مهمانانی از کشورهای امریکا، انگلستان، فرانسه، افغانستان، ازبکستان، اوکراین و قزاقستان حضور دارند که همه آنها در حوزه بهداشت و ارتقای سلامت در زمره پروفسورهای مطرح کشور خود می باشند.

 بهزاد کرمی متین اظهار کرد: در حاشیه این کنگره چهار کارگاه آموزشی توسط معاونت بهداشتی وزارت بهداشت و درمان و نیز متخصصین این رشته برگزار می شود همچنین در مجموع 90 سخنرانی خواهیم داشت که 20 مورد از این سخنرانی ها کلیدی هستند.

 وی گفت: تاکنون 700 مقاله و 500 پوستر به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است.

 کرمی متین گفت: این کنگره روز 29 اردیبهشت (سه شنبه) آغاز و تا روز 31 همین ماه به مدت چهار روز در تالار انتظار برگزار خواهد شد و حدود 900 مهمان خواهیم داشت.

 وی در پاسخ به این سووال که آیا وزیر بهداشت برای شرکت در این کنگره به کرمانشاه می آیند گفت: از ایشان دعوت کرده ایم اما اگر دکتر هاشمی موفق به حضور در کرمانشاه نشوند از معاونین وی به کنگره خواهند آمد.

 کرمی متین همچنین هزینه های برگزاری این کنگره چهار روزه را افزون بر 2 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در تامین این هزینه ها اسپانسرها نیز به ما کمک می کنند.

 دبیر اجرایی دومین کنتگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در مورد اهداف برگزاری این کنگره گفت: تعامل میان جامعه دانشگاهی ایران با جهان در زمینه ارتقای سلامت و نیز رسیدن به راهکارهای بهبود ارتقای سلامت و بهداشت از اهداف برگزاری این کنگره می باشد.

 کرمی متین گفت: در این کنگره 10 اولویت را برای به بحث گذاشتن تعیین کرده ایم اما اولویت اصلی ما طرح موضوع 'رفتارهای پرخطر' است که در استان کرمانشاه نیز یکی از آسیب های اجتماعی بشمار می آید.

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۵۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید